Kutatás, statisztika

Vágólapra másolva!
2002 harmadik negyedévétől a Szonda Ipsos - Gfk Médiaanalízisének segítségével már internethasználattal kapcsolatos méréseket is végezhetünk. Ennek következtében már mi is azon médiumok közé tartozunk, amelyek tervezhetők, mérhetők, összehasonlíthatók.A lehetőséget kihasználva mi is mértünk, összehasonlítottunk...
Vágólapra másolva!

A 18-49 korcsoportba tartozó [origo]-olvasók 61%-a minden nap olvassa
vagy használja az [origo] oldalait, 31%-a heti 2-3 alkalommal,
tehát az [origo] olvasóinak 92%-áról biztosan állíthatjuk, hogy rendszeresen
látogat bennünket!

Az első három helyen végzett tevékenységnek megfelelő tartalmainkat kiemelt figyelemben részesítjük.

Csak az érdekesség kedvéért...

Amíg a férfiak letöltenek számukra (esetleg munkájukhoz) fontos anyagokat, és eközben elintézik hivatalos ügyeiket, a nők inkább csak igyekeznek folyamatos kapcsolatot fenntartani ismerőseikkel (képeslapküldés).
Persze ez nem azt jelenti, hogy nem ugyanolyan szívesen olvassák a legfrissebb híreket, információkat vagy leveleznek az [origo] segítségével (vagy csak egyszerűen dolgoznak!) mint a férfiak.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!