Egy német vállalat, amely hirdetéseket nyomtat vécépapírra, most klasszikusok hasonló kiadását tervezi. A cég vezetője, Georg Hemmerstoffer úgy véli: új piaci életteret kínál, hogy számos klasszikus regény és költemény szerzői joga lejárt. De kortárs írók is megkeresték azzal, hogy szeretnék vécépapíron nyomtatásban látni műveiket .
Miután egy-egy tekercsre nem fér egy egész könyv, folytatásos kiadásokat terveznek mondta a Wishi nevű vállalat főnöke, és közölte, hogy programjukat a jövő évi frankfurti könyvvásáron is bemutatják.
Az irodalmi vécépapírokat nem csak a háztartási osztályokon és a higiéniai boltokban, hanem könyvesboltokban és ajándékboltokban is árusítani fogják. A Wishi másfél éve nyomtat kereskedelmi hirdetéseket vécépapírra. A siker titka - mondta Hemmerstoffer hírügynökségeknek -, hogy így a reklám mindenképpen célba ér. Nem mindenki néz tévét, hallgat rádiót vagy olvas újságot, de vécére mindenkinek mennie kell - mondta.