Időhúzás miatt indított pert egy mozi ellen egy kínai nő. A Kína északi részében fekvő Hszianban élő Csen Hsziao-mej szerint a Polybona mozi és a Huayi Media Corporation nem tájékoztatta őt arról, milyen sokáig - 20 percig - tart az Utórengés című film előtti reklámblokk.
A nő szerint - aki ügyvédként dolgozik - ezzel megsértették döntési szabadságát és pazarolták idejét, ami miatt visszaköveteli mozijegyének árát (35 jüan, 1163 forint), továbbá 35 jüan kártérítést kér és egy jüant az elszenvedett érzelmi kárért, valamint egy bocsánatkérő levelet. Az ügyet befogadta a helyi bíróság.
A nő egyúttal azt javasolta a mozinak, hogy tegye közzé reklámblokkjainak időtartamát, a filmforgalmazót pedig arra kérte, csökkentsék a reklámok hosszát.
Az Utórengés egy anya és gyereke érzelmes találkozásáról szól, amely a kínai Tangsant 1976-ban elpusztító földrengés után 30 évvel történik. Ez a valaha volt legtöbb hazai bevételt hozó kínai film - írja a Telegraph.