Washington állam, illetve annak székhelye, Seattle kampányfinanszírozási törvényei kikötik, hogy a politikai hirdetések vásárlóiról nyilvántartást kell vezetni, és személyüket fel kell fedni. Ezek a törvények a hetvenes évekig nyúlnak vissza, és kötelezik a reklámfelületet áruló cégeket, például a rádiókat, hogy nyilvánosságra hozzák, ki vásárol politikai célú hirdetéseket.
Bob Ferguson szerint
a Facebook és a Google 2013 óta nem hoztak nyilvánosságra választási hirdetésekkel kapcsolatos információkat
Washington államban.
A Facebook reményének adott hangot, hogy gyorsan megoldást találnak a keresetre, mivel nemrég vezetett be olyan alkalmazásokat, melyekkel nyomon lehet követni a közösségi hálón megjelentetett politikai hirdetések vásárlóit.
A Google egyelőre nem kommentálta a pert, mindazonáltal a Facebookhoz hasonlóan ígéretet tett arra, hogy online archívumot hoz létre a szolgáltatásain futó hirdetésekről.