"Globális márkaként felelősséggel tartozunk azért, hogy kiálljunk a rasszista elfogultság és az igazságtalanságok ellen" – áll a Mars Inc. közleményében, amelyet azután adott ki az amerikai élelmiszeripari vállalat, hogy a BLM-aktivisták rasszistának bélyegezték az Uncle Ben's rizs logóját, amely egy afroamerikai farmert ábrázol. "Miután mi figyelünk a vásárlóinkra, különösen a fekete közösség hangjára, (...) belátjuk, hogy ezt csak oly módon tehetjük meg, ha fejlesztjük az Uncle Ben's márkát, beleértve annak vizuális megjelenítését és márkaidentitását" – teszi hozzá a Mars Inc. szerdán kiadott közleménye.
Az Uncle Ben's honlapja szerint a nevet és a logót 1946-ban használták először egy Uncle Ben nevű fekete farmer, illetve egy Frank Brown nevű pincérre hivatkozva, akiket kiváló rizstermesztőként ismertek Texas államban. Szerdán a Pepsihez tartozó Quaker Foods döntött úgy, hogy visszahívja és áttervezi egyik legnépszerűbb termékcsaládja, a reggeli müzlikeverékéről, palacsintaporáról és szirupjairól ismert Aunt Jemima arculatát, amelynek logójában 130 éve egy fekete asszony látható.
A BLM-aktivisták hisztériakeltése elérte a filmforgalmazókat is. A nagy amerikai filmszolgáltatók, köztük a Netflix, az A&E és a Paramount Network sorra jelentették be az elmúlt napokban, hogy felfüggesztik a rendőrök életét és munkáját bemutató sorozataikat. A Washington Post egyik szerzője egy véleménycikkben azt követelte, hogy állítsák le az összes amerikai rendőrsorozatot és filmet, mivel azok „fehérre mosták a rendőrséget" és hősként mutatják be a nyomozókat és a rendőröket. A cikk írója szerint a „rendőri brutalitás" és a „szisztematikus rasszizmus" miatt újra kéne gondolni, hogy milyen történeteket mesélnek el a sorozatok.
A USA Today tévékritikusa, Kelly Lawler szerint, ha nem lehet elérni, hogy minden rendőrös sorozatot elkaszáljanak a stúdiók, akkor "meg kell őket változtatni". A szerző szerint az FBI-akták, a Live PD, a Law & Order és hasonló alkotások "hősként ábrázolják a rendőröket, miközben az elkövetők és az áldozatok csak lényegtelen vendégszereplők" az epizódokban. A cikk idézi a Color of Change nevű fekete jogvédő szervezet "kutatását", amely szerint a rendőrsorozatok hamis hős narratívát alakítottak ki, ezért felelősek a rendőrök pozitív megítéléséért. A regény- és forgatókönyvíróként ismert John Fran a New York Times-ban megjelent véleménycikkben bocsánatot kért, amiért "fehér íróként hősiesen mutatta be a rendőröket, ezzel ő is hozzájárult a rendőri brutalitás elfogadottságához".