A videó elején elmondja egy férfi, hogy annak ellenére, hogy a kiírások szerint 20 pultnál tudták volna intézni a becheckolást, vagyis az utasfelvételt,
a valóságban mindössze 4 pultnál zajlott mindez és a csomagfeladás.
A pultoknál nemcsak a budapesti járatra tudtak becheckolni az emberek, hanem 10 másik repülőjáratra is, többen káoszként jellemezték a kialakult helyzetet. Annak ellenére, hogy az indulás előtt már órákkal korábban megérkeztek a repülőtérre, sokan nem jutottak fel a gépre.
Egy szlovák mozgássérült férfinek még sikerült az utasfelvétel, a csomagjait is felvették, ő pedig kapott egy beszállókártyát, amikor a kapuhoz ért, mégis visszafordították.
Nem ő az egyetlen, több ember is megszólal a videóban, voltak olyanok köztük, akik most költöznének haza végleg. Egy pár autós költöztetőkkel útnak indította a holmijait Magyarországra, az albérletüket felmondták, ők pedig repülővel indultak volna utánuk. Most nem tudják, hogy mi lesz a dolgaikkal.
Egy kismama is nehéz helyzetbe került,
azt mondja a videóban, hogy egy pulthoz 5 különböző országba utazók álltak sorba, más városokat többször is hívtak, hogy van-e még utas, aki szeretne becheckolni. Azt mondja, hogy ezt Budapesttel nem tették meg.
Minden országot többször hívtak, hogy van-e még valaki, aki oda chechkol be. Ez Budapesttel nem történt meg, egyszer hívták Budapestet, majd az előttem lévő lányt becheckolták, amikor én jöttem sorra, megkérdezte a lány, hogy hova megyek. Mondtam, hogy Budapestre, és azt mondta, hogy: oda már nincsen checkolás. Mondtam neki, hogy öt másodperccel ezelőtt éppen valakit becheckoltál Budapestre, most azt mondod nincsen checkolás. Még a kapu nem is volt hivatalosan zárva.
Többen órákra laknak a reptértől, így nem tudtak hova menni éjszakára.
Egy, a repülőtéren dolgozó magyar nő azt mondta az egyik utasnak, hogy a környékbeli hotelekből úgy tudja, hogy zárva vannak. A kismama ezzel folytatta:
Ha nyitva lennének, a WizzAir-nek fizetni kéne a hotelt, viszont az a probléma, hogy nincsen hotel. Most annyit ajánlott fel a WizzAir, tulajdonképpen úgy értelmeztem, hogy 75 fontot kell fizetni, hogy a szerdai járatra felszállhassunk. Viszont ezt úgy írjuk alá, mint egy lekésett járatot. Holott ez nem egy lekésett járat, de 75 fontot kérnek, hogy fizessünk azért, hogy felszállhassunk a szerdai járatra.
Egy orvos is beszél a videóban, aki a pácienseivel együtt utazott volna Magyarországra. Eredetileg pénteken utazott volna, de a járatát törölték, ezért szeretett volna a vasárnapi géppel hazajutni.
A betegei felszálltak a gépre, azonban őt már nem engedték felszállni.
A férfi 2,5 órával előbb ért ki a repülőtérre. Ő is azt mondja, hogy mire odaértek volna, hogy feladják a csomagjaikat, bezárták a kaput. Neki most az is problémát okoz, hogy nem fogja tudni kezelni ma a pácienseit.
A videóból kirajzolódik, hogy nem kaptak információt az ott ragadt utasok. Egy nő azt mondta, hogy káosz uralkodott a repülőtéren. Miután mindneki elment, órákkal később rendőrök jelenlétében egy rendvédelmi személy bejelentette az utasoknak, hogy kompenzációt fognak kapni.
A videót készítő férfi azt mondja, hogy nagyjából 20 fontról van szó, amiből nem igazán lehetne kihozni a szállást 2-3 napra, a szerdai járat indulásáig.
Összeírták az ott ragadt emberek adatait, amivel azt tervezik, hogy beviszik a magyar konzulátusra, és
szeretnének lépéseket tenni a WizzAirrel szemben, hogy valamiféle kártérítést kaphassanak.
A Londonban ragadt magyarok arra készülnek, hogy pertársaságot alapítanak.