Miután péntek reggel a Microsoft informatikai üzemzavara sok brit utas számára okozott problémát, sőt nemcsak az Egyesült Királyságban, de globálisan okozott informatikai összeomlást, a brit vonatokon aznap este ráadásul - más okból kifolyólag - további késésekről érkeztek jelentések.
A brit vasúttársaság a South Western Railway a Sky Newsnak elmondta, hogy
egy mozdonyvezető nem sokkal helyi idő szerint 18 óra után vette észre, hogy mi az, ami a fennakadást okozza. Egy teknőst talált Ascot állomás közelében
- írja a Sky News.
A teknős a maga lassú tempójában Bagshot felé tartott - tették hozzá. A mozdonyvezetők elvitték a teknőst a sínekről és vonattal elszállították egy biztonságos helyre.
Bár a személyzet azt tervezte, hogy a teknőst egy staines-i állatorvosnál hagyja, a szökött állat tulajdonosa azonosította a teknőst, és este 8 óra körül elhozta.
A vasúttársaság közölte, hogy a megpróbáltatások ellenére a teknős sértetlen maradt, és a közlekedésben csak minimális fennakadást okozott.
Eközben wessex-i vasúthálózat bocsánatot kért a fennakadásért. Mint utóbb kiderült, Solomon a teknős egy kerítésen lévő résen keresztül tudott a sínekre jutni.