Augusztus 15-től a légitársaság leállítja a tészta felszolgálását a turista osztályon utazók számára, olvasható az ABCNews-on megjelent hírben. A turbulencia, a szűk folyosók és a szorosan egymás mellett lévő ülések fokozott kockázatot jelentenek.
Gyakran fordulnak elő égési sérülések
-nyilatkozta a légitársaság.
A business classon és első osztályon utazók számára továbbra is elérhető marad az étel. A tészta már régóta az utasok egyik kedvence.
A légitársaság közleménye szerint 2019 óta megkétszereződött a turbulenciák száma a járatain, emiatt döntöttek úgy, hogy a szűkebb helyekkel rendlekező turistaosztályon beszüntetik a forró étel felszolgálását.
Eddig a koreai légitársaság ingyenesen biztosította a tésztát az utasoknak a hosszabb útvonalakon.
A lépés vitákat váltott ki a közösségi médiában. Egyes felhasználók megkönnyebbülésüket fejezték ki, míg mások arra hívták fel a figyelmet, hogy a társaság továbbra is felszolgál olyan termékeket, amik égési sérüléseket okozhatnak.
Nem forró a kávé és a tea?
irták az egyik megjegyzésben.
A Korean Air közölte, hogy:
továbbra is olyan megoldásokat és szolgáltatásokat szeretnének kínálni, amelyek biztonságosak, miközben növelik az ügyfelek kényelmét és elégedettségét.
Az év elején a Singapore Airlines közölte, hogy a turbulencia idején leállítja a forró italok és ételek felszolgálását.
Egy korábbi cikkünkben súlyos titkokat árultak el stewardessek arról, hogy mit nem szabad enni és inni a repülőn, ebben a cikkben pedig néhány tippet olvashat arról, hogyan tud felvinni ételt a fedélzetre.