Kemény, munkával teli nyara lesz Mariah Careynek. Igaz, kellemes zsebpénzt kap cserébe a Pepsitől, akik arra kérték fel a popdívát, hogy mostantól ő legyen a cég reklámarca. Az énekesnő várhatóan még nyári turnéját is félbeszakítja majd, hogy fotókat és reklámfilmeket készítsen az üdítőital-gyártó vállalatnak, sőt, még zenét is ír majd nekik. A szerződés szerint összesen 20 csengőhangot komponál majd a szexis sztár, amelyet majd egy speciális Pepsi show keretében mutatnak be a nyár elején Los Angelesben, és később a cég oldaláról tölthetik majd le a rajongók. Azt nem sikerült kideríteni, hogy pontosan mennyit is kap majd ezért Mariah, de egyes pletykák szerint még egyetlen híresség sem zsebelt be ennyi pénzt a Pepsitől. Pedig a vállalat híres arról, hogy sztárokkal igyekszik eladni termékeit, olyan nevek népszerűsítették már üdítőit, mint Britney Spears, Gwen Stefani, Beyonce Knowles, Kanye West és számos híres focista.
Mariah már a napokban lefutotta a kötelező udvariassági köröket, amikor bejelentették az együttműködést. Az énekesnő az egekbe magasztalta a Pepsit, és természetesen az új kihívásnak is nagyon örült. "Már korábban is szerepeltem reklámfilmben, és nagyon szerettem azt a világot. Most azonban egy egészen új dolgot csinálhatok, hiszen csengőhangokat is kell írnom a Pepsi számára. Ez óriási kreatív szabadságot jelent, itt végre mást is kipróbálhatok, mint amit a lemezeimen csinálok. Nagy ötlet volt ez a Pepsitől, és büszke vagyok, hogy részese lehetek."