Nem telik el hét anélkül, hogy Paris Hilton ne okozna néhány derűs pillanatot, szinte már hálásak is lehetnénk ezért neki. Most éppen egy nemrég bemutatott reklámfilmjével érdemelte ki megint a figyelmet. A Good, Bad and Ugly (vagyis a Jó, a Rossz és a Csúf, akár Sergio Leone 1966-os klasszikus westernfilmje) nevet viselő, reklámfilmeket díjazó gálán ugyanis a "Csúnya" kategória nem túl hízelgő díját ítélték oda neki.
A második alkalommal megrendezett díjkiosztón a nők szerepét ünneplik vagy gyászolják a reklámokban, így három fő kategóriában osztják ki a díjakat. Értelemszerűen a Jó, a Rossz és a Csúf mezőnyben alakulhat ki verseny, tavaly például Christina Aguilera kapta a legrosszabbnak járó díjat, a Skechers reklámfilmekben eljátszott könnyűvérű rosszlány megformálása miatt.
Idén Paris Hilton egy gyorsétteremlánc reklámfilmjében tűnt fel, egy falatnyi bikiniben mosta le a cég emblémájával díszített autót, miközben rendkívül erotikusan próbált tetszelegni a hamburgerevő férfiak előtt. A Good, Bad and Ugly zsűrije szerint a szöszi örökösnő már nem csak unalmas, hanem egyenesen visszataszító jelenség: az ember biztosan nem vesz meg semmit, amit csontos testével próbálnak eladni. Így véleményük szerint Paris valóban kiérdemelte az "Ugly" díjat, ő persze nem vette át személyesen a szervezők ajándékát. Igazából nem értjük, miért, hiszen eddig minden alkalmat megragadott, hogy díjakkal a kezében a fotósok előtt pózolhasson.