Hatalmas a kereslet az utóbbi időben a szépségszalonok, de leginkább a körömszalonok szolgáltatásai iránt, de ezúttal nem a nők, hanem inkább a férfi üzletemberek azok, akik szabályos, ápolt körmöket akarnak. A menedzser férfiak szerint nagyon fontos, hogy minél fiatalabbnak látsszanak egy olyan korszakban, amikor a "szürke hajú" hivatalnokokat már nagyon gyorsan leírják. Egy angol szépségszalon például nyitott egy új üzletet, amelyet körömbárnak nevezett el, kliensei többnyire férfiak, akik azt szeretnék, hogy a mindennapi tárgyalásokon jól mutassanak a körmeik.
Ezek az emberek hajlandók akár 200 fontot is otthagyni egy-egy ilyen kezelésért. Még az is gyakori, hogy üzleti partnereiket befizetik egy körömápolási kezelésre, a cég ajándékaként. A német tulajdonú Deutsche Bank például hozzájárulást fizet szépségszalonoknak felsőszintű vezetői számára nyújtott körömkezelésekért.