Gisele Bundchen az utóbbi időkben jórészt karitatív munkákkal volt elfoglalva, amióta a hurrikán lesújtott New Orleansra. A modell többször is gyűjtéseken, jótékony rendezvényeken vett rész, sőt, több televíziós műsorban is feltűnt, ahol keményen bírálta az amerikai politikusokat, amiért nem reagáltak elég gyorsan és hatékonyan a természeti katasztrófák pusztításaira.
Mivel Gisele az utóbbi időben komoly közéleti szerepet vállalt, ismertsége ennek köszönhetően kimutathatóan nőtt. Az Ipanema divatcég pedig úgy gondolta, hogy ilyenkor érdemes a brazil modellel szerződést kötni, és felkérték, hogy 2005/2006-os kampányukban ő mutassa be a vállalat legújabb termékeit. Gisele igent mondott, és azonnal meg is indultak a munkálatok, hiszen a kampány alig egy hónap múlva el is indul a világ több nagyobb országában.
Az Ipanema igen hatásvadász elképzeléssel állt elő: ahogy a képen is látható, Gisele meztelenül pózol a reklámban, csupán egyetlen pár Ipanema szandált viselve, de úgy, hogy egész testét tetoválás borítja. A "true paint" eljárással készült tetoválás persze csak egy napig volt a modell testén, de elmondása szerint nagyon elégedett volt a végeredménnyel.
"Több órán keresztül készült az alkotás, de megérte kivárni a végét. Nagyon tetszik a fotó, és remélem, mindenki értékelni fogja ezt az eredeti ötletet."