Jennifer Lopez amerikai énekes-színésznő, a Mint a kámfor című film főszereplőnője újabb, immár a harmadik márkáját dobta piacra: a JustSweet a New York-i Divathéten debütált.
Lopez szerint az új kollekció "azt az űrt kívánja betölteni, amely az elsősorban fiataloknak szóló, szexis J.Lo és a drágább árfekvésű, kifinomultabb Sweetface között tátong" - egyszerre fiatalos és elegáns, de mindenki számára elérhető.
"Azoknak a fiatal nőknek szántam ezeket a ruhákat, akik megpróbálnak kifinomultan öltözködni, de nem szeretnének öregesnek tűnni. De az idősebbek is hordhatják, ha fiatalosnak és szexisnek akarnak látszani" - mondta Lopez a sajtótájékoztatón. "Ráadásul az árak is mérsékeltebbek, így mindenki megengedheti magának, hogy megvegyen egy-egy darabot."
A bemutatón a pasztellszínek domináltak: Lopez mentazöld miniruhákba, szűk farmerekbe és barackrózsaszín kapucnis pólókba öltöztette a modelleket.