Victoria Beckham mezetelen képével díszített pólót dobott piacra a Marc Jacobs divatcég - adta hírül a Daily Mail. A figyelmefelkeltő, limitált példányszámban gyártott felső egy, a napozás veszélyeivel foglalkozó csoporttal (The Interdisciplinary Melanoma Cooperative Group) közös, bőrrák ellenes kampány része, amelynek a brit énekesnő a hivatalos arca lett.
A holmin azonban szó sincs teljes kitárulkozásról: a jelenleg világkörüli turnén lévő Spice Girls együttes tagjának mellét karba tett kezei takarják el, intimebb testrészét pedig a kampány mottója: "Óvd a bőrt, amiben vagy!"
A mindig bronzbarna Posh Spice, mint a túlzásba vitt napozás veszélyeit hangsúlyozó kampány vezéregyénisége, talán meglepő választásnak tűnhet a divatcég részéről, de Mrs. Beckham hozzáállása a fényvédelemhez és a bőrápoláshoz, saját elmondása szerint, igencsak megváltozott, amióta az Egyesült Államokban él.
"Rájöttem, hogy milyen fontos itt, az állandó napsütésben a fényvédelem - nem csak a magam, de a három fiam számára is"- nyilatkozta az énekesnő.
Úgy tűnik, Victoria mindenben követi a család fejét: férje, David Beckham, angol futballista tavaly az Armani férfifehérnemű-kampányához vetkőzött le - igaz, csak majdnem meztelenre.