Vajon mi magyarázza ezeket a meglepő szerepléseket, ráadásul egy olyan tévécsatornán, aminek nemrégiben bizony még igencsak rosszul ment?
Négy óra alatt negyedmillió dollárnyi értékben adhatsz el - mondja lelkesen az illatszereiről híres Joel Warren, akinek a középárfekvésű hajápolási termékét, mely a Warren Tricomi termékcsalád tagja, szinte pillanatok alatt elkapkodták a pár hónappal ezelőtt zajló legelső adásban.
- Pár óra alatt milliókat kaszáltunk! Ez csúcs! Kiskereskedelmi áruforgalmazással ezt nem tudtuk volna megcsinálni - lelkendezik Warren. A Warren Tricomi-termékek tipikusan az elegáns fogyasztókat célozzák meg. Vásárlóik közé tartozik Michael J.Fox és Hilary Swank is.
Stephanie Seymour alsóneműt reklámoz |
- A dolog lényege az, hogy minél szélesebb választékban kínáljunk termékeket és jelenítsünk meg személyiségeket, hogy a lehető legélvezetesebb legyen a műsor - magyarázza Darris Gringeri, a HSN szóvivője. - Az a stratégia lényege, hogy pont olyan termékeket és személyiségeket viszünk képernyőre, amit az ember nem várna egy teleshop-adástól. De nemcsak pénzről van szó. Sokan vannak, akik más okból szerepelnek. Immáron kialakult a kultúrája annak, hogy hiteles személyiségeket tegyünk adásba, olyanokat, akik tényleg szenvedélyesen kötődnek ezekhez a termékbemutatókhoz.
Minden bizonnyal Rita Wilson sem a pénzért csinálja. Így a pénzből, melyet azért kap, hogy december közepétől ékszereket ajánljon a nézőknek, nemzeti jótékonysági programokat fog támogatni.
És hogy Stephanie Seymour mi okból vállalta, hogy női alsóneműk vásárlására buzdítson?
- Nagyon tetszik az ötlet, hogy a közvetlenül megszólíthatom a fogyasztókat, és beszélhetek nekik a modellekről - hiszen ez egy olyan piac, amely nagyon gyorsan változik.