Az első részben George elmegy egy partira, amelyen csak nők vesznek részt. A férfi hiszi, hogy puszta vonzóereje elég lesz ahhoz, hogy bejusson. Azonban amikor a háziasszony (Lisa Snowden) kinyitja az ajtót, és meglátja, hogy a férfi üres kézzel érkezett, becsapja az orra előtt az ajtót. A szlogen így szól: "Nincs Martini, nincs parti". Ez felidézi a nézőkben az utolsó Martini reklámszövegét: "Ahol a Martini van, ott parti is." George ezúttal egy Martinival tér vissza a buliba, kezében az ital, háta mögött pedig a nappali, jelezvén: sikeresen bejutott a hölgyek közé.
A reklámkampány forgatókönyvét úgy tervezték meg, hogy az egymást követő részek végigvonulnak a 2002-es éven. Az első rész bemutatója 2000. november 12-én volt, a második rész egy évvel később.
A Martini cég bevallotta, hogy pont azért változtatta meg az eddigi bevált reklámmódszereit - a cég eddig mindig ismert és gyönyörű hölgyeket szerepeltetett reklámjaiban; dolgozott nekik Naomi Campbell, Sharon Stone -, mert pezsgőinek fogyasztója 70%-ban nőnemű. A reklámszakemberek remélik, hogy George tehetséges kereskedőnek bizonyul majd.