Az Európai Interaktív Reklámszövetség (European Interactive Advertising Association, EIAA) felmérést készített a nők internetezési szokásairól. A Digital Women 2006 Report néven kiadott tanulmány szerint a nők szabadidejük 63 százalékát tölti netezéssel, szemben a férfiakkal, akiknél 54 százalék ez az arány. A felmérés szerint 2005-ben a nők kilenc órát, míg a férfiak 11 órát töltöttek átlagban hetente a neten. A Media & Marketing Europe előrejelzése szerint, ha a jelenlegi trend folytatódik, hamarosan a nők több időt töltenek el a web böngészésével, mint a férfiak.
A tanulmány rámutat arra is, hogy míg a nők nethasználata 68 százalékra emelkedett, a tévénézésre fordított időtartam 12 százalékkal nőtt, ugyanakkor a magazinolvasásra fordított idő 4,5 százalékkal csökkent az elmúlt évben.
Forrás: Kreatív Online