Andy Warhol alighanem elégedett lenne Bruno Mouron és Pascal Rostain tárlatával, hiszen annak idején ő hirdette meg a pop-art egyik alapelvét: bármilyen hétköznapi tárgy műtárggyá válhat. Mindkét fotós régóta foglalkozik a hírességekkel, mindennapi életükkel, hátterükkel, és ezen az úton haladva jutottak el a "szemetükben turkálás" extrém ötletéhez.
"E tárgyaknál alantasabbat el sem lehet képzelni, de mi felemeltük és fekete bársonyra helyeztük őket, mint az ékszerdobozokat. A színészekre az emberek úgy tekintenek, mint istenekre. Amikor azonban fogyasztókká válnak, olyanok lesznek, mint bárki" - mondja Mouron.
A két fotós több mint 10 év munkával - általában a tulajdonosok jóváhagyása nélkül - emelte el szemeteszsákokat, mert így biztosak voltak abban, hogy semmit nem rejtenek el. "Láttuk például John Travoltát kijönni a házából, ő is meglátott minket, de nem szólt semmit. Biztosan hajléktalannak nézett bennünket" - emlékezett Mouron. A zsákmányt aztán hazavitték, leporolták, majd a stúdióban elkészítették a fotóját. Csupán a fémtárgyakat vették ki belőlük, hogy ne tereljék el a többi "műtárgyról" a figyelmet.
John Travolta kukájában találtak szerelmes levelet - "J. T. 50 évesen remekül nézel ki!" - ásványvizes üvegeket és ázsiai szószokat. Sean Penn egy kerti sütő dobozát dobta ki, benne egy malibui demokrata párti klub röplapját: "Válasszuk újra Bill Clintont". Steven Spielberg és környezete a Los Angeles Timest és a New York Timest olvassa, továbbá szereti a nagy tábla csokoládékat. Melanie Griffith és Antonio Banderas valósággal falják a színes magazinokat és a chipset.
Michael Jackson szemétgyűjteménye azért keltett szenzációt, mert benne Big Maces dobozok voltak, és a gyorsétkezők termékei többnyire nem népszerűek a hírességek körében. Tom Cruise végtelen utazási listáktól, ruháktól és bőrápoló szerektől szabadult meg, Charlize Theron dohányzás elleni tapaszoktól, Madonna pedig világos söröktől és gabonapelyhektől. És találtak természetesen olyan önteteket és pattogatott kukoricát is, amelyek ugyancsak neves sztár, Paul Newman nevét viselik.
A kiállítást az előkelő New York-i Le Bernardin nevű étteremben rendezték be. Eric Ripert séf szerint nincs ellentmondás a kukafotók és a falakat borító 18-19. századi tengeri festmények között. Számára a fogyasztói társadalom mibenlétének cinikus képe ez a kiállítás, és ő inkább a képek szociológiai oldalát látja benne, mint a mögöttük lévő hírességeket. A 25 fotó darabját 6000 dollárért árusítják. A bevételeket részben egy élelmiszer-segélyekkel foglalkozó szervezetnek utalják át.