A lányok fel vannak háborodva. Nem szexboltban vállaltak munkát - mondják. Amikor panaszt tettek, a cégvezetők azt mondták nekik, hogy eltúlozzák az ügyet. Egyébként pedig, ha pedig nem tetszik a rendelkezés, fel is út, le is út.
Az üzletekbe látogató férfiak közül soknak tetszik az ötlet. Kétértelmű megjegyzéseket tesznek, kérdezgetik a lányoktól, hogy mennyibe kerül "egy numera".
"Úgy érzem magam, mintha az útszélen álldogálnék, és kínálnám magam. Ha nem lenne kisgyerekem, már ma felmondanék" - mondta az egyik eladó a Gazeta Wyborcza című lapnak.
Az egyik lengyel emberi jogi aktivista felháborítónak tartja a dolgot. Közölte, hogy foglalkozni fog vele, ha hivatalos bejelentést kap. Ulrich Schwendimann, a lengyel-svájci ipari-kereskedelmi kamara igazgatója szerint ízléstelenek az efféle módszerek. Svájcban ilyet nem csinálnak - mondta a lapnak. Kíváncsi lenne, hogy a cég vezetői magukra vennének-e egy ilyen feliratú trikót.
Maja Gawronska, a Tally Weijl lengyelországi elnöke viszont nem talál semmi kivetni valót a dologban. A "bitch" szóval definiálható stílus dinamikus, kemény, független nőt jelent - mondta a lapnak. Ezt a szót már rehabilitálták, megfosztották negatív csengésétől - magyarázta.
Szerdától mindenesetre a lányok "Sale" (árengedmény) feliratú trikóban fognak megjelenni az üzletekben. A kiárusítás befejeződése után pedig a cég új öltözéket kínál számukra "reklámstratégiájával összhangban" - írta a lengyel lap.