PMT (aka False Prophet, Dirk Technik, Fata Morgana - alteregói tehát egymást érik), született Will Brunner október hetedikén már harmadszor tér vissza az Olof Palme-házba. Brunner már tizenkét éves korában dobolni tanult, a kilencvenes évek elején pedig már oszlopos tagja volt a Trafalgar zenekarnak, amit a Club Uk-s Sean McLusky menedzselt. A közös munkák során McLusky felismerte Will rendkívüli lemezlovas-tehetségét, ezért rendszeres lehetőséget biztosított neki London különböző klubjaiban is.
PMT Fata Morgana álnév alatt készítette el első, fehércímkés lemezét MDFA címmel. 1995-ben - több saját finanszírozású lemezzel a háta mögött -, a kingstoni egyetem hangtechnikusi szakát is elvégezte kiváló eredménnyel, ami kitűnő ugródeszka volt ahhoz, hogy következő évben már a fokvárosi Protea Records hangmérnökeként a kiadó hangzásával foglalkozzon.
Ott miközben rezidens dj-je volt a Dee-lite esteknek, Fata Morgana és PMT álnéven tökéletesítgette produceri technikáit. Az ezredfordulós ünnepségek fokvárosi Synergy partyján már húszezer ember előtt játszott - mint PMT. Az örűlt rave után újra visszatért Angliába, ahol először megjelentette a Deeper Water-t az Acetate Ltd-n, mely egyből április hónap kiadványa lett a Muzik Magazinban.
Következő nagy dobása az idáig legnagyobb sikert elérő Gyromancer volt, szintén az Acetate-n. Brunner ezúttal False Prophet álnéven készített saját remixe hamar Tayo kedvencévé vált, melyet be is válogatott a Distinctive Y4K - Further Still válogatására. Miközben Hong Kongban és Szingapúrban hangmérnökösködött, PMT-ként remixeket készített többek között Paul Oakenfold, a Way Out West, Dope Smugglaz, Ils, illetve D'Note számára.
2003-ban készült el a PMT: Undue Influence albuma, melyet az Adam Freelandhez kötődő Marine Parade-nál jelentetett meg, valamint a PFN Flow című számára készített egy remixet a 10 Kilo kiadónak. Utóbbit James Lavelle válogatta be második Global Underground-mixére.
Tavaly, miután véget ért az önkéntes száműzetése - egy stúdió falai között töltött -, ismét visszatért a lemezjátszók mögé és olyan elit helyeken lépett föl, mint a londoni Chew the Fat!, a Herbal vagy a fokvárosi Opium. Emellett megalapította saját kiadóját, a Toybox Records-ot, valamint Dirk Technik név alatt kiadta az I Love You-t a 10 Kilo-nál. PMT munkássága előtt pedig olyan nagy nevek tisztelegtek már, mint Nick Warren, Deep Dish, Digweed, Oakenfold vagy Sasha.
Az est másik mozaikszavát, JDS-t, viszont már két ember, Julian Napolitano és Darren Pearce párosa alkotja. Ők 1997 környékén bukkantak egymásra és hamarosan megírták az egyik legismertebb számukat, a Way's-t, melyet azóta saját maguk, valamint a Plump Dj's is remixelt. A kislemezre azonnal lecsapott a Full Frequency Range Recordings, bár a maxi csak a negyvenedik helyig kúszott föl az angol listákon. Julien és Darren '98-ban elkészítette az Oriental/Sunshine című lemezt, valamint a London Town-t a Crosstrax stúdióban, melynek a gondozását végül a Pepper Records vállalta el.
PMT játszik
2003-ban, a Rennie Pilgrem-féle TCR kiadón váltak ismertté a Black Out-tal, de egy kis kiadó, a Rocksteady is foglalkozott velük két megjelenés erejéig. A tavalyi év egyik nagy, aciddel átitatott break-slágere, a Purple Funky Monkey ismét a TCR gondozásában indult hódító útjára. Ugyanebben az évben Darren Pierce Punk Funk néven elindította saját kiadóját, mely Paradox 3000 néven jelentette meg első kiadványát. Sokak szerint ez is csak egy Darren Pierce alteregói közül.
A JDS páros zenei palettája rendkívül színes, Moloko-daloktól kezdve Dario G-ig mindenhez hozzányúlnak. Darren egyébként számos produkcióban vesz részt, különböző álneveken, például D'enrico néven készítette el a Lifting Me Higher, illetve a House of Love című dance-himnuszokat. Az ilyen zenéinek kiadására hozta létre a Black Liquid címkét. Nagy rá az esély, hogy ezek közül néhány becses darabot az Olof közönségének is bemutat.