A Playboy, ahogy múlt évben is újra megcélozza a partykra és koncertekre járó közönséget Rock The Rabbit kampányával.
Február közepén egy Sex and Music (szex és zene) című különszámmal jelentkeznek, amelyen bemutatják, hogy az általuk felkért művészek, mit műveltek a nyuszis logoból.
Ebben az évben többek között a mostanában egyik legjobban keresett elektro-csapatnak számító Daft Punk és a bíróság elé szinte hazajáró rapper T.I. vállalta, hogy készít egy-egy sajátosan értelmezett nyuszival díszített ruhát.
Nem tudni, hogy a magazin-főnök Hugh Heffner ízlését dicséri-e, hogy sikerült megnyerniük a pop-ipartól magát távoltartó Gogol Bordellót is az ügyhöz, nem beszélve a örök punk nagyapa Iggy Popról.
Az összes zenészek által újraértelmezett cuccot piacra dobják, persze limitált példányszámban, és valószínűleg nem a magyar átlagközönség számára elérhető áron. Az eredeti alkotásokat pedig a Rock The Vote-nak ajánlották fel jótékonysági árverésre.
2007-es Rock The Rabbit fotózás