A gyerekkori Pink Floyd- és Kraftwerk-élmények, amelyeket David Moufang szülei lemezkollekciójának köszönhet, jelentős hatással voltak rá, bár eleinte még a zenénél is jobban vonzotta a csillagok birodalma. Apja elvitte a 2001: Űrodüsszeia című filmre, így miközben a többi gyerek a játékautókat tologatta, ő saját kis űrhajóját építette.
Moufang nagyszülei zongoristák voltak, ő azonban tizenkét éves korában dobolni kezdett, majd néhány év múlva gitározni, és megalapította első együttesét. A lemezjátszók iránt is érdeklődést tanúsított, főként electro-, funk- és dzsesszlemezeket vásárolgatott. Egészen 1989-ig, amikor az első technóbulin, Mannheimben beszippantotta a partykultúra.
A sötét és mély Detroit-hangzás - annak is a legkiválóbb képviselői: 808 State, Nexus 21 - és az első ambient techno-kezdeményezések felelősek azért, hogy Moufang ideje jelentős részét hétvégenként a zenének szentelte, és felveszi a Move D nevet.
Az első zsengék a kilencvenes évek elején születtek: két albumot (Earth To Infinity, Big Rooms) Jonas Grossmannal együttműködve, a Deep Space Network művésznév alatt adott ki. 1993-ban, a Homeworks válogatáson, már szólóban is megjelentent.
Egy évvel később a SpaceTime Continuum fejével, Johan Sharppal együttműködve megszületett a Reagenz, mely egészen új dolgot képviselt az experimentális elektronikában. Első szólóalbumát (Kunststoff, 1995) a mai napig az egyik legelőremutatóbb európai lemeznek tartják. A legendás Warp kiadó is látott fantáziát Moufangban - Pete Namlookkal közösen készített két felvételt a sheffieldieknek, azóta számtalan fúzióban vállalt szerepet, dzsessz- és elektronikus zenészekkel egyaránt.
A hangulatra ezzel a Move D mixszel lehet készülni, a hazai színeket Duel és az A.B. Solute, vagyis Andre & Beta formációja szolgáltatja a Le Frenetics - Perfect Motion harmadik buliján. A belépő ötszáz forint az A38 Hajó tetőteraszára, az összeg teljes mértékben leiható.
Move D: Synchronized Chaos TV 03