A nagyszínpadon a délutánt a jamaicai T.O.K. - a név a Touch Of Klass rövidítése - társaságában nyithatjuk meg. Talán ijesztő, hogy a csapatot kezdetben olyan együttesek inspirálták, mint a Boys II Men, a kilencvenes évek elejére azonban kiütközött a jamaicai vér a négyesen, és a dancehall egyre növekvő népszerűségét kihasználva szépen nemzetközi vizekre eveztek, immár a saját, markáns stílusuk biztos tudatában. Zenéjüket keményebbnek mondják a legkeményebb dancehall slágereknél is, amely valahogy a roots és az amerikai hiphop közötti hiányzó láncszem szerepét tölti be. Mindebből nyilván kiderül, hogy a fél ötkor kezdődő koncertre hölgykoszorúval érdemes érkezni.
Hatkor kezd Natalie Imbruglia, úgy tűnik, immár aranyszabály, ami tavaly még csak egyszeri megbicsaklásnak tűnt, miszerint a Nagyszínpadra kell legalább egy MTV-kompatibilis fellépő. Bevalljuk vagy sem, a Torn van olyan sláger, hogy jellemezni lehessen vele a kilencvenes évek végét, és az ausztrál énekesnő az utóbbi két albumán is sokat dolgozott, igaz immár a rivaldafény külsőbb körében. Simán megtehetjük, hogy egy órára letesszük a söröspoharat, és egyszerű, de annál lírikusabb szavakat pörgetünk végig a gondolatainkban, erre ugyanis az est hátralévő részében már nemigen lesz alkalmunk.
A következő fellépő ugyanis az Anima lesz, az együttes, amelytől ha belegondolunk, rossz koncertet még nem lehetett hallani a nagyszínpadon. Mostanra azért már mindenkinek illik tudni, hogy az elmúlt évben meglehetősen sok változás történt a zenekarban, az Anima végre tényleg úgy működik, mint egy soundsystem. Az új énekesnő (Kása Juli) és mc Jaz mellett a tavaly év végén megjelent album vendégszereplői (mc JG001, Heidi Levo) közül is biztos feltűnnek majd néhányan.
A csütörtök legnagyobb koncertjét méltán várják sokan a fél tízkor kezdő Underworldtől, és nem csak a Born Slippy miatt. Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy a Darren Emerson távozása után duóvá apadt együttes eddig hét sorlemezt adott ki, de ami ennél is fontosabb: a fesztiválok királynőjén, a Glastonburyn adott fellépéseik minden évben legendaszámba mennek.
Ha az elektronikus műfajok helyett korunk multikulturális népmeséit kedveljük inkább, válasszuk Baaba Maal fellépését fél tíztől a Világzenei színpadon. A szenegáli énekes élete erősen emlékeztet a legkisebb fiú meséjére: annak ellenére, hogy halászkasztba született, elvégezte a jogi egyetemet, majd egy újabb fordulattal énekesi karrierbe kezdett. Az r'n'b és a soul mentén Maal a dzsesszt és a bluest is felfedezte magának, később honfitársához, a tegnap meglehetősen súlytalan koncertet produkáló Youssou N'Dourhoz hasonlóan a pop és a hagyományos afrikai műfajok házasításával is kísérletezett.
A partysátorban tízkor kezdődik az amerikai DJ Rush szettje, őt a holland Speedy J követi a pultban, végül a cseh Dj Agent és a magyar élvonal (Budai, Jay Cortez) gondoskodik a levezetésről. Az elektronikus felhozatalról bővebben az [origo] Party rovata számol be.