A szurkolók által megszavazott szerelések színvilága nem tér el a megszokottól: míg a hazai mez piros, vállán fehér csíkokkal, addig az idegenbeli alapszíne fehér, vállrészét pedig piros csíkok díszítik. A két garnitúrában közös újításként jelenik meg a felsőrészek ujját körülölelő, valamint a mez alsó peremén is végigfutó zöld csík, mely által
a magyar nemzeti színek mindegyikét reprezentálja az új szerelés.
Újdonság, hogy a nadrágra az MLSZ címere került.
„Számomra a legkedvesebb újítás, hogy a nemzeti színeink mindegyike megjelenik az új mezen. Eddig a felsőn nem, csupán a sportszáron jelent meg a zöld szín.
Elsőre szokatlan volt még a szurkolói szavazás során, de jól sikerült!”
– nyilatkozta az új szerelés kapcsán Juhász Roland, a válogatott hátvédje.
„Ha a mellizmaid rendben vannak, akkor szépen kiemeli azokat az új mez, ami az ellenfelekkel szemben is jól jön” – kommentálta jó hangulatban a felsőt Lovrencsics Gergő, a magyar labdarúgó válogatott játékosa. „Örülök, hogy az adidas nem csak a profi cipőt, hanem a teljes szerelést biztosítja számunkra és hogy a mezek is a legjobb minőségben készültek. A klasszikus színekben büszkén képviselem majd hazánkat az Európa-bajnokságon.”
Régóta vágyott sikert ért el a válogatott a kvalifikációval, ezért az adidas a szurkolók megszavaztatása után újabb gesztussal ünnepel: „300 mezt ajánlunk fel jótékonysági célra. Szeretnénk, ha a mezek olyan emberekhez is eljutnának, akik nincsenek olyan szerencsés helyzetben, hogy megvásárolják. A kiválasztásban ismert sportolók lesznek segítségünkre.” – nyilatkozta Lengyel Zsolt, az adidas Budapest Kft. ügyvezető igazgatója.