A múlt héten tesztelt először riválisaival együtt a Toyota, Barcelonában - a héten pedig ugyanez zajlik Valenciában - és bár a csapat tudta, hogy a 2002-es tanulóév lesz, Anderssonnak mégis hiányérzete van az aerodinamikai fejlesztések terén.
"Dolgozunk az új elemeken, de egy ilyen szerkezetet nem lehet egy-két nap alatt összedobni, ez rengeteg munka. Ami szerintem hiányzik, az egy elérhető szélcsatorna" - állította Andersson.
A kölni csapat szélcsatornája jövő hónap elején készül el, akkorra lesznek ideiglenes szárnyak is, amiket nem tesztelnek szélcsatornában, helyette Allan McNish próbálja ki Barcelonában.
A vadiúj TF102-es könnyedén verte a Jaguar 2002-es kocsiját Valenciában. Anderssont nem lepte meg a többi csapat tempója, ugyanakkor úgy érzi, néhány csapattagját most kezdik lelkesíteni az eredmények.
"Volt egy elképzelésünk, hogy durván hol tartunk ilyenkor, tehát engem nem ért meglepetés. Sok ember a csapatból viszont most kap észbe, hogy a Forma-1 nem sétagalopp" - zárta mondókáját Andersson.
Korábban:
[stefano.nuovolacchi]