|
|
Az új Sauber szépen muzsikál, noha péntekig vigyázni kell, nehogy összetörjön a bemutató előtt |
Kimi Räikkönen először vezette a McLaren-Mercedes MP4/17-esét, 58 körön át. A finn egy délelőtti probléma miatt nem tudott többet vezetni. "Akadt némi gondunk, de a kocsi jó. Szükségem van több vezetésre" - így Räikkönen. Ron Dennis csapatfőnök nem hallgatott Coulthard sirámjaira, kijelentette: két pilótája egyenlő feltételekkel versenyez, senki sem lesz első számú. Korábban sokan gondolták, hogy a tapasztalt DC végre reflektorfénybe kerül, pláne mivel új csapattársa csak másodéves a Forma-1-ben.
Csak a Sauber vett részt a tréningen a McLareneken kívül, Felipe Massa először kapta meg a C21-est. A brazil késő délután tette meg kilométereinek java részét, mivel délelőtt, a csúszásgátló tesztelése közben gond volt az erőátvitellel.
Fioranóban Luca Badoer 44 körös gyakorlást produkált, a Ferrari a tavalyi F2001-eshez próbálgatott új összetevőket. A pályát mesterségesen felvizezték, esőt szimulálva ezzel. Az olasz pilóta legjobb ideje 1:06.684 perc lett. Michael Schumacher közben a Bridgestone téli szünetben elvégzett fejlesztéseit méltatta. "Az autó lehető legjobb egyensúlyához kerestük az összetevőket. Az eredményeink jók, de rengeteg munka vár még ránk" - fejtegette Szuganuma Hiszao, a Bridgestone embere.
Szerdán zárta kétnapos tesztjét Misanóban a Minardi, Alex Yoonggal és Mark Webberrel. Utóbbi kedden is vezetett, méghozzá egy PS01B-02-t, ami a Yoong által szerdán használt PS01-01 fejlesztése. A két pilóta új féken és felfüggesztésen dolgozott. Webber legjobb ideje 1:15.542 perc lett, 74 körből, Yoong 36 fordulójából egy hét tizeddel lassabb időre futotta.
Barcelona, harmadik nap:
1. David Coulthard, McLaren-Mercedes (Michelin), 1:18.236 perc, 86 kör
2. Kimi Räikkönen, McLaren-Mercedes (M), 1:20.215, 58
3. Felipe Massa, Sauber-Petronas (Bridgestone), 1:20.376, 51
Korábban:
[stefano.nuovolacchi]