A BMW-Williams teszterje 78 kört vezetett, ami megfelelt a versenytávot tervező csapatnak. "Pontosan azt értük el, amit terveztünk" - mondta Tim Newton, a tesztcsapat menedzsere. "Délelőtt a Michelin-gumikat fejlesztettük, aztán egyetlen, de nagy adagot hajtottunk. Ebéd után két hosszú távú futást végeztünk, Marcnak ezalatt nem volt gondja sem a motorral, sem más, új fejlesztésű alkatrészekkel."
Anthony Davidson a BAR-ból lett második, több mint egy másodpercre végzett az előtte és az utána következőtől is.
Fernando Alonso, aki télen a Minardi pilótájából vált renault-s tesztpilótává csupán 16 kört autózott. "Rendkívül pozitív napot zártunk. Fernando a Michelinnek végzett fejlesztéseket, óriási előrelépést tapasztalt a Malajziai Nagydíjra. Délután elektronikai módosításokat hajtottunk végre és dolgoztunk kicsit a beállításokkal is, hogy maximalizáljuk a gumik teljesítményét" - mesélte Mike Gascoyne technikai igazgató.
Csütörtökön folytatódik a silverstone-i gyakorlás.
Közben a Michelin továbbfejleszti abroncsait, de nem tesz másként a Bridgestone sem. Fioranóban Luciano Burti 98 körön át gyilkolta az F2001-est, ami azt sugallja, hogy a következő futamnak is ezzel vágnak neki. A brazil legjobb ideje 1:00.060 perc volt. Ezalatt Luca Badoer Maranellóban 79 kört és egy 1:23.5 perces időt sajtolt ki az F2002-esből.
Silverstone, második nap:
1. Marc Gené, Williams-BMW (Michalin), 1:23.735 perc, 73 kör
2. Anthony Davidson, BAR (M), 1:24.811, 43
3. Fernando Alonso, Renault (M), 1:26.198, 42
Ujlaky István
Ajánlat:
A Michelin új gumikat visz Malajziába
Korábban: