Barrichellónak kedvező benyomásai voltak a járműről, bár mindössze egy nap pihenővel a Malajziai Nagydíj után nem tudta teljesen értékelni a kocsit: "Még mindig nem akklimatizálódtam, ezért is szép teljesítmény a most megtett 80 köröm. A szerelők délután változtattak az autón, akkor tudtam szusszanni kicsit. Várom a folytatást, egyelőre jók a benyomásaim."
A Ferrari még mindig nem jelentette be, mikortól használják az új kocsit, és a Sepangban a Williamsektől elszenvedett vereség ellenére nem is sürgetik az ügyet.
Michael Schumacher ezzel kapcsolatban megismételte, hogy nagyon szoros vb-re számít, és még nem lehet leírni a McLareneket. "Csak ismételni tudom, amit már sokszor elmondtam: kemény szezonra számítok. Ezt mondtam év elején is, de az emberek elfelejtették a melbourne-i győzelmünk után. Ezen felül még a McLarent sem lehet leírni" - jelentette ki a ferraris.
Schumacher Malajziában az első kanyarban ütközött Juan Pablo Montoyával, szabaddá téve az utat öccse, Ralf győzelme előtt. "Kivételes versenyt futott. Azt hiszem, mindenképp nyert volna. Ha megnézzük a köridőit, hasonlóak voltak Montoyáéhoz, aki kétkiállásos taktikája miatt könnyebb autóval ment. Ralf rendkívül erős volt, örülök ennek" - mondta Schumacher.
A barcelonai tesztek szerdai napján délelőtt ismét második, harmadik helyen végzett a két Ferrari. Barrichello kedden 1:19.502 perces idővel lett második.
Barcelona, második nap (délelőtt):
1. Alex Wurz, McLaren (Michelin), 1:18.667 perc, 48 kör
2. Rubens Barrichello, Ferrari (Bridgestone), 1:18.848, 28
3. Luca Badoer, Ferrari (B), 1:19.819, 50
4. Juan Pablo Montoya, BMW-Williams (M), 1:20.096, 36
5. Marc Gené, BMW-Williams (M), 1:20.918, 42
6. Pedro de la Rosa, Jaguar-Cosworth (M), 1:20.957, 35
7. Jarno Trulli, Renault (M), 1:21.000, 14
8. Felipe Massa, Sauber-Petronas (B), 1:21.667, 30
9. Szato Takuma, Jordan-Honda (B), 1:21.824, 23
10. Anthony Davidson, BAR-Honda (B), 1:21.926, 33
11. Ryan Briscoe, Toyota (M), 1:24.108, 26
Korábban:
Fórum:
Ferrari