Két michelines után egy bridgestone-os került dobogóra: Räikkönen mögött Juan Pablo Montoya zárt, aki Williamsében új fejlesztésű BMW-motort próbálgatott, több mint száz körön át, majd az ugyancsak új (Honda) motort használó Olivier Panis következett. A francia sofőr szerint a hajtómű - melynek tartósságát csütörtökön teszteli - vezethetőbb, mint elődje.
Eddie Irvine tovább csiszolta a Jaguar R3-ast, s negyedik lett a McLaren teszterje, Alex Wurz előtt, aki utoljára gyakorolt az MP4-16B hibridautóval.
A Sauber és a Jordan egyaránt fékeken dolgozott, készülve az ily szempontból kritikus San Marinó-i Nagydíjra. Szato Takuma délelőtt vezette a Jordant, s akárcsak Panis, ő is lelkesedett az új Honda-motorért. Ebéd után Giancarlo Fisichella vette kezelésbe a járművet.
Rossz napja volt a brit pilótáknak, Allan McNish Toyotáját elektronikai problémák miatt szinte újra össze kellett rakni, Anthony Davidson BAR-Hondáján a váltó romlott el, rajtgyakorlat közben, ráadásul később felrobbant a motorja.
Valencia, második nap:
1 Kimi Räikkönen, McLaren-Mercedes (Michelin), 1:13.14 perc, 42 kör
2 Juan Pablo Montoya, Williams-BMW (M), 1:14.53, 102
3 Olivier Panis, BAR-Honda (Bridgestone), 1:14.56, 78
4 Eddie Irvine, Jaguar (M), 1:14.68, 66
5 Alex Wurz, McLaren-Mercedes (M), 1:14.79, 35
6 Antonio Pizzonia, Williams-BMW (M), 1:14.83, 90
7 Nick Heidfeld, Sauber-Petronas (B), 1:14.83, 87
8 Szato Takuma, Jordan-Honda (B), 1:15.04, 43
9 Giancarlo Fisichella, Jordan-Honda (B), 1:15.79, 8
10 Jarno Trulli, Renault (M), 1:15.89, 75
11 Allan McNish, Toyota (M), 1:17.08, 29
12 Anthony Davidson, BAR-Honda (B), 1:17.33, 12
Ujlaky István
Korábban:
1. nap: Bridgestone-osok az élen az esőben
Fórum: