Az új Renault-motor garázsa |
"Főként a különböző felületű és összetételű Michelin-gumikat teszteltük, ezzel párhuzamosan tartóssági próbát végeztünk. Ugyancsak keményen dolgoztunk a fékek Imolára való előkészítésén" - sorolta Sam Michael, a tesztcsapat főnöke.
Montoya a hét második legjobb idejét érte el, így Mario Theissen, a BMW motorsport igazgatója elégedett lehet az előtt a verseny előtt, melyet Ralf Schumacher tavaly megnyert. "Többször is versenytávot tettünk meg különösebb probléma nélkül a héten. Ami a motort illeti, a kipörgésgátló további adoptációján dolgoztunk és rajtokat gyakorolva optimalizáltuk" - fejtegette a bajuszos szakember.
A Renault két pilótája set-upon és motor-beállításokon dolgozott, Jarno Trulli és Fernando Alonso végig gond nélkül vezethetett.
Mike Gascoyne technikai igazgató hasznosnak nevezte a heti munkát: "Jarno elvégezte a dolgát, az eredményekről elégedetten számolt be, Fernando új fejlesztéseken dolgozott, melyek legfontosabbika a módosított motor megbízhatóságának gond nélküli tesztelése volt."
Trulli legjobb ideje 1:13.833 perc lett, Alonsóé 1:14.016. Legközelebb április 12-én, az imolai szabadedzésen gördül pályára a Renault.
Ujlaky István
Ajánalt:
Korábban:
Fórum: