A csapat felfüggesztette az e hétre, Barcelonába tervezett tesztjeit és Franciaországba, a Lurcy-Levis-i egyenesbe vitte az autót, ahol kiábrándító eredményeket produkált, Andre Lottererrel a volánnál. Lotterer aerodinamikai munkát végzett, mellyel összehasonlította az R3-ast az R2-essel.
Mark Handford, az aerodinamikáért felelős mérnök múlt héten Kaliforniában volt, a csapat bérelt szélcsatornájánál. A szélcsatornában és a pályán mért adatok jelentős eltérést mutatnak.
"Nincs leszorítóerő az első szárnynál. Újra kell terveznünk a kocsi elejét, amire péntektől hétfőig kerül sor" - mondta a Jaguar szóvivője. A csapat azzal cáfolta a pletykákat, melyek szerint idén is a mezőny hátsó felében lesznek, hogy tudják, mi a megoldás. "Az R3-as aerodinamikája jobb, de csalódottak vagyunk, mert az első szárny felőli leszorítás nem akkora, mint amekkorának lennie kellene. Az autó idén 30 kilóval könnyebb, tehát ha ezt megoldjuk, gyorsabbak leszünk."
A pozitív nyilatkozat ellenére nyilván sokkolta a csapatot ez a probléma, hiszen idén már harmadik éve vannak a sportágban komoly eredmények nélkül. Eddig mindössze egyetlen dobogós helyet tudtak felmutatni, Eddie Irvine révén tavaly Monacóban.
Korábban:
[stefano.nuovolacchi]