Schumi az influenzával küzdő tesztpilóta, Luca Badoer helyére ugrott be, 68 kört tett meg az F2001-es módosított változatával, legjobb ideje 1:22.660 perc lett, ezzel zárta a Scuderia helyi edzését.
A világbajnoki címvédő pár szó erejéig visszatért szerdai balesetére: "Mikor fékeztem, a hátsó kerekem lement a pályáról, ezért vesztettem el a kocsi feletti uralmam. Nyilvánvalóan én hibáztam. Tesztidőszakban az ember határon autózik, és az ilyen jellegű hibák gyakran megtörténnek."
Jean Todt hozzátette: "A lényeg, hogy sem Michaelnek, sem Rubensnek (Barrichello, aki két órával később karambolozott) nem esett baja." A csapatvezető beszámolt a program változásairól is. Február 4-én Barrichello Mugellóban vezet, másnap csatlakozik hozzá Badoer.
Hatodikán, szerdán Schumacher és Barrichello maranellóban lesz, a csapat bemutatóján, miközben Badoer és Luciano Burti folytatja a mugellói gyakorlást. Az F2002-es leleplezése után, csütörtökön Schumi és Rubinho a toscanai pályán száll autóba, ám péntekre csak a német marad, mikor Luca Badoer Fioranóban tréningez majd.
Schumacher egy másik nyilatkozatában tiltakozott esetleges legenda mivolta ellen. Sokan az ötszörös világbajnok Juan Manuel Fangióhoz hasonlítják a németet, aki azonban más véleményen van: "Fangio a sportág azon szakaszában ért el óriási sikereket, amikor az még rendkívül veszélyes volt."
"Már így is sokkal többet kerestem, mint amennyire szüksége van a családomnak. Csodásan élünk, mégis teljesen hétköznapi ember vagyok. Azért folytatom a versenyzést, mert még motivált vagyok. Győzni akarok, s nem érdekelnek a különböző statisztikák, de ezt már számtalanszor elmondtam" - fejtegette a ferraris.
Ajánlat:
Korábban:
[stefano.nuovolacchi]