A Ford Fiesta R5-össel versenyző bajnoki címvédőt lenyűgözte a 2014-es fejlesztésű, vadonatúj autó. "Nem gondoltam volna, hogy egy autóval ilyen rövid féktávot lehet venni és ilyen kanyarsebességet lehet elérni, ez még egy versenyzőnek is nagyon érdekes volt” – kezdte az Origónak Kazár. "Úgy indultunk el Miskolcon, hogy csak végig akartunk menni a versenyen, de egy nagyon jól beállított kocsit kaptunk, folyamatosan tanultuk az autót, így folyamatosan gyorsultunk is, nem állítottunk semmit a kocsin, csak mi fejlődtünk."
Kazár tavaly egy Citroen Xsara WRC-vel lett bajnok, de az idén betiltották az ob-n ezeket az autókat, pontosabban nem számít bele az abszolút értékelésbe, helyettük van S2000-es, R5-ös és R4-es kategória. "Így a versenyből verseny lett. A jövő felé kell menni, a WRC már a múlt. Annak is nagyon örülök, hogy rengeteg néző volt kint Miskolcon, szerintem vagy 50 ezren biztos kilátogattak, 2007-et idézte a hangulat. Annak is örülök, hogy egyre több fiatal versenyző van, szerintem jó irányba halad a magyar rali" – tette hozzá Kazár.