Tom Brady a bostoni Shields egészségügyi központ egyik reklámarca. A cég már forgatott vele egy reklámot korábban, amikor az MRI vizsgálatra érkező Patriots-irányító a házirendnek megfelelően beteszi egy széfbe a négy aranygyűrűjét.
Pár órával az újabb, immár ötödik Super Bowl-győzelem után pedig meg is jelent a reklám felújított változata, ahol Tom még időben észbekap, és a kapucnisa zsebéből elnézést kérő félmosollyal kiveszi az ötödik gyűrűt.
"Ezt el is felejtettem. Új darab" - mondja.
Talán nem tévedünk nagyot, ha azt mondjuk, hogy ezt a reklámot nem a lefújás utáni órákban vették fel, hanem már napokkal a döntőt megelőzően. Már csak arra lennénk kíváncsiak, hogy vajon abbaz az esetben, ha a Patriots nem jön vissza -25-ről, a mély web vajon milyen bugyrába tudták volna úgy elrejteni, hogy soha egyetlen kívácsi netfürkész se akadjon rá?