Carlos Checa és Biaggi az YZR M1-es tökéletesített számítógép-vezérlésű motorfék-rendszerének köszönhetően javult fel, amelyet több újítás is követ a hétvégéig, többek közt az új alváz. A cél ezúttal akár a győzelem is lehet. Előreláthatólag minden eddiginél nagyobb tömeg gyűlik majd össze, hogy láthassa a négyütemű gépekkel versenyző Biaggi és az idén továbbra is brillírozó Valentino Rossi csatáját.
Természetesen lesznek még vállalkozó kedvű ellenfelek. Nem feledkezhetünk meg Rossi csapattársáról, Thoru Ukawáról sem, s a még mindig kétütemű Yamahával versenyző, összetett harmadik helyezett Loris Capirossiról.
"Az új számítógépes motorfék-rendszernek köszönhetően sokkal később kell fékeznem a kanyar előtt, s így rengeteget javul majd a köridőm" - magyarázta Biaggi. "Kiszámítottam, hogy ha minden forduló előtt öt méterrel később kell fékeznem, az jobb eredményt hoz, mintha tíz lóerővel több lenne a motorban. La Mans-ban láttam, hogy a Hondák a kanyarokban vernek meg minket, tehát ezen a téren kellett javítanunk. Nagyon kíváncsi vagyok, hogyan teljesítünk majd a hétvégén. Most hazai pálya jön, tehát nagyon fontos lenne egy dobogós helyezés. Ebben a szezonban nem volt szerencsénk, de remélem, hogy Le Mans volt a fordulópont" - árulta el reményeit a hétvégével kapcsolatban a négyszeres világbajnok.
Kovács Iván
Korábban:
Biaggi újra régi formájában?