A Peugeot-tól szerződtetett Gilles Panizzi (és navigátor fivére, Hervé Panizzi) mind a 16 futamon indulhat - ezt már rég tudjuk. Hogy a francia klasszisokon túl ki ülhet a visszatérő Mitsubishibe, csak most derült ki.
"Fiatalokat 'futtatni', felhozni őket az N csoportból a legmagasabb, WRC-szintre, ez a filozófiánk, a tervünk" - mondta Sven Quandt főnök. "Gigi Galli, Daniel Sola és Kristian Sohlberg kivétel nélkül roppant tehetséges zöldfülűek" - tette hozzá.
Szóval ők hárman (kiket valamennyire már megismerhettünk a szezonban) kapják meg néhány futamra a Lancer WRC-t, a s amikor nem az elitben nyomják, akkor Evo 8-as géppel pörögnek - vb-futamokon, a szériaautók viadalában. Az is biztosnak látszik, hogy Sohlbergnek az a honfitárs Kaj Lindström diktálja majd az itinert, aki a négyszeres világbajnok, visszavonuló Tommi Mäkinent szolgálta a közelmúltban.
2004-es gyári felállás | |||
Citroën | Sebastien Loeb | Carlos Sainz | Simon Jean-Joseph |
Peugeot | Marcus Grönholm | Harri Rovanpera | Freddy Loix |
Subaru | Petter Solberg | Richard Burns | |
Ford (?) | Markko Märtin | Francois Duval | |
Mitsubishi | Gilles Panizzi | Gigi Galli | Daniel Sola Kristian Sohlberg |
A 2003-as résztvevők közül a Hyundai talán 2006-ban indul ismét, a Skoda pedig jövőre csak tíz futamon áll rajthoz, nem nevez a konstruktőri pontversenybe.