A Hannoveri IAA haszonjármű-kiállításon debütált a Ford Ranger plug-in változata, amelynél egy 2,3 literes turbómotor és a 10 fokozatú váltóba épített 102 lóerős villanymotor szállítja a 279 LE/690 Nm rendszerteljesítményt, így ez is ott van a modellsorozat dobogóján, ahol még a benzines Raptor V6 (292 LE/491 Nm) és a dízel Wildtrak V6 (240 LE/600 Nm) található. Bónuszként a Ranger PHEV még egy bruttó 14,4, nettó 11,8 kWh kapacitású akkumulátorral is bír, ami akár 45 km-t meghaladó elektromos hatótávolságot biztosít. Az alváznyúlványok közé beépített akkumulátor töltési ideje 4 óra.
A 3,5 tonnás megengedett össztömeg mellett sikerült megtartani az 1 tonnás terhelhetőséget (felszereltségtől függően eltérhet az érték), a vontatási kapacitás 3,5 tonna. A plug-in hibrid hajtás nagyfeszültségű akkumulátorának hála a Ford Ranger PHEV platóján található Pro Power Onborad nem csak 2,3 kW teljesítménnyel létezik, de kérhető 6,9 kW kimenő teljesítményű is – ilyenkor 2 darab, egyenként 15 amperes biztosítékkal védett 3,45 kW-os konnektort lehet használni.
A plug-in hibrid hajtású Ford Ranger piaci bevezetésnél Stormtrak felszereltséggel lesz megvásárolható, 18 colos felnikkel, méhsejt-mintás hűtőráccsal, körkamerával, 10 hangszórós B&O hifivel, több más szín mellett csak itt választható a Chill Grey szürke fényezés. A PHEV változatot azoknak ajánlják, akik sokat vontatnak, nekik a magas nyomaték jön jól, illetve gyakran járnak olyan terepen, ahol lassú tempóval kell manőverezni (például a sziklák ne sértsék meg az abroncsokat), számukra a villanymotorral végezhető lassú manőverezés lehet meggyőző.