Célba találtak az ezüst nyilak Valenciában, Kimi Räikkönen és Alex Wurz tesztpilóta kényelmesen verték riválisaikat. A finn sofőr nem javított délelőtti remek idején, de legjobbja még így is bőven elegendőnek bizonyult a végső "győzelemhez". Wurz ugyan négy tizeddel elmaradt márkatársától, ám jóval kevesebb kört teljesített a kacskaringós spanyol pályán.
Juan Pablo Montoya hajtotta a leggyorsabb nem-McLarent, csakhogy a kolumbiai közel egy másodpercet kapott Räikkönentől. Jarno Trulli délután javított hatalmasat, s kipöckölte a negyedik helyről az egyébként remek Giorgio Pantanót.
Pantano ismét villantott: három tizeddel lehagyta Marc Genét, a Williams rendszeres tesztpilótáját, pedig csak délelőtt vezetett - ebéd után átadta a volánt honfitársának, Vitantonio Liuzzinak. Utóbbi sem végzett rossz munkát, bár csak először ült F1-es autóban, 28 megtett köre során fél másodpercen belülre került Genétől.
Valencia, második nap | |||||
pilóta | csapat | gumi | köridő (perc) | kör | |
1. | Kimi Räikkönen | McLaren-Mercedes | Michelin | 1:12.004 | 70 |
2. | Alex Wurz | McLaren-Mercedes | M | 1:12.419 | 27 |
3. | Juan Pablo Montoya | Williams-BMW | M | 1:12.961 | 67 |
4. | Jarno Trulli | Renault | M | 1:13.890 | 31 |
5. | Giorgio Pantano | Williams-BMW | M | 1:13.899 | 31 |
6. | Marc Gene | Williams-BMW | M | 1:14.148 | 59 |
7. | Nick Heidfeld | Sauber-Petronas | Bridgestone | 1:14.345 | 44 |
8. | Vitantonio Liuzzi | Williams-BMW | M | 1:14.519 | 28 |
9. | Matteo Bobbi | Minardi-European | M | 1:16.649 | 21 |
10. | Szergej Zlobin | Minardi-European | M | 1:19.750 | 29 |
Néhány ezreddel ugyan, de Pizzonia megverte Badoert a barcelonai gyakorláson. A brazil csapattársa, Mark Webber kedd után ismét idegeskedhetett: akkor semennyit, szerdán mindössze hat lassú kört tehetett meg. Az ausztrál sofőr a keddi motorhiba miatt csak szerda délután kezdhette meg az edzést.
Pizzonia a következőképp értékelt: "Ez jó kezdet, de a teszteredmények valójában nem sokat számítanak. Egyelőre nem adódott gondunk, de még sok munkát kell elvégeznünk. A tervezett programot teljesítettük - ahogy tegnap is - és ez fontosabb a köridőknél."
A Toyota újonca, Cristiano da Matta javított előző napi produktumán, bár egy ízben megperdült. Legjobbja egy mp-cel gyengébbre sikeredett csapattársáénál, pedig Olivier Panisnak akadt kis baja a váltóval a nap végén.
A Ferrari másik tesztpilótája, Luciano Burti Mugellóban, a Scuderia saját pályáján dolgozott. A brazil sofőr 39 kört ment, új elektronikát és alkatrészeket próbálgatott, legjobb ideje 1:25.795 perces lett. Badoer ugyanezt a munkát végezte Barcelonában.
Barcelona, második nap | |||||
pilóta | csapat | gumi | köridő (perc) | kör | |
1. | Antonio Pizzonia | Jaguar | Michelin | 1:17.966 | 53 |
2. | Luca Badoer | Ferrari | Bridgestone | 1:17.978 | 83 |
3. | Olivier Panis | Toyota | M | 1:18.751 | 37 |
4. | Cristiano da Matta | Toyota | M | 1:19.785 | 76 |
5. | Anthony Davidson | BAR-Honda | B | 1:20.231 | 77 |
6. | Mark Webber | Jaguar | M | 1:33.051 | 6 |
Ujlaky István