"Jelenlegi szerződésünk 2004 végéig szól, de már az első félévben határozunk a jövőről" - mondta Otmar Szafnauer, a cég sportrészlegének alelnöke.
A British American Racingnek (BAR) 2000 óta motort szállító japán cég 1999-ben tért vissza az autósport elitkategóriájába, azóta nem aratott győzelmet, s helyezései elmaradtak a várakozásoktól. Tavaly is sokszor ment tönkre az erőforrás, az indianapolisi Amerikai GP-n is, amikor az angol Jenson Button az élen száguldott.
A téli teszteken azonban már megbízhatóbb az új Honda-motor, s nagy reményekre ad okot, hogy Button és új csapattársa, a japán Szato Takuma is megdöntötte a barcelonai pálya nem hivatalos körrekordját.
"A motor sokkal könnyebb és erősebb lesz a melbourne-i idénynyitón annál, mint amilyet a szuzukai szezonzárón használ a csapat. Előreléptünk, s ezért a korábbinál merészebb célokat tűzhetünk ki. Még egy hónapunk van arra, hogy tökéletesítsük a motort" - tette hozzá Szafnauer.