Michael Schumacher hiába nyerte meg az idény eddigi összes futamát, a Ferrari-gyárban nem állt le a munka. Sőt, az Autosport magazin szerint a mérnökök forradalmi áttörést értek el, a felfüggesztések új generációját alkották meg.
A Forma-1-ben a nagyobb tapadás végett állandó cél, hogy az abroncsok a lehető legnagyobb felületen érintkezzenek az aszfalttal. Az eddigi megoldások folytonos kompromisszumhelyzetet teremtettek, az egyenesek mellett csak (a beállítástól függően) egyes kanyarokban "ragadt" az autó a pályához.
A Ferrari új fejlesztése azonban lehetővé teszi, hogy a kerék dőlésszöge egy körön belül folyamatosan változzon: így mindegy, hogy Schumacherék kanyarban vagy egyenesben száguldanak, az intelligens rendszer biztosítja, hogy a kerekek folyamatosan nagy felületen érintkezzenek az aszfalttal. Mindez óriási előnyt jelent a vetélytársakkal szemben, a(z átlagos) kanyarsebesség ugyanis jelentősen megnő.
Korábban a Renault szakemberei is hasonló rendszer kifejlesztésén dolgoztak, fáradozásaik azonban nem vezettek eredményre (ám a Forma-1-ben bevett gyakorlatnak számító kémkedés miatt elképzelhető, hogy hamarosan a franciák is célba érnek). A Bridgestone technikai igazgatója, Szuganuma Hiszao még nem hallott a Ferrari újdonságáról, annyit azonban elmondott: ha a hírek igazak, még az eddiginél is nagyobbra nő(tt) a szakadék az olasz istálló, valamint a többiek között.