A Ford hétfőn jelentette be, hogy a Jaguar új tulajdonosa az enegiaital-gyártó Red Bull lett, a Cosworth-motorgyárat pedig a Champ Carban érdekelt üzletemberek vették át. Egyelőre nem tudni, az új csapat milyen néven indul a 2005-ös idényben (talán Red Bull Racing Team), csupán annyi szivárgott ki, az autó kódneve RB1 lesz.
Az sem dőlt még el, kik ülhetnek a volán mögé, legnagyobb eséllyel az eddig is a Jaguart szolgáló Christian Klien pályázik egy állásra. Esetleges leigazolásával is marad azonban még egy hely, amelyet sokan céloztak meg: köztük a McLarentől távozni kényszerülő David Coulthard is, aki a Williamsnek nem kellett, a Jaguarnál viszont már korábban felmerült a neve.
Dietrich Mateschitz tulajdonos számtalan jelöltnek biztosít tesztlehetőséget, így természetesen a skótnak is. Coulthard már a héten bizonyíthatja, érdemes vele számolni, de Kliennek is ugyanúgy autóba kell majd ülnie. "Coulthard természetesen rajta van a listánkon, ám a felállásunkat illetően semmilyen spekulációba nem vagyok hajlandó belemenni. A következő hetekben sok pilótát kipróbálunk, azután döntjük csak el, kinek ajánlunk szerződést" - fogalmazta meg a Red Bull álláspontját Tony Purnell menedzser.
Coulthard esélyeit növeli, hogy a Mateschitzcel jó kapcsolatban álló Niki Lauda is lobbizott egy kicsit érdekében, a háromszoros világbajnok szerint "bátran lehetne építeni tapasztalatára".