"Borisz a reklámtevékenységet fogja össze" - mondta a Midland első embere, Alexander Shnaider. A Midland F1 révén tulajdonképpen a Dallara tér vissza a Forma-1 világába, az anyagi hátteret nagyrészt orosz üzletemberek biztosítják.
Az autót a Dallara építi Olaszországban, a motort a Ferrari vagy a Cosworth szállítja (ezek persze csak tippek, még semmi nem dőlt el végleg), a főhadiszállás London vonzáskörzetében lesz, s hamarosan orosz pilótát is találnak a volán mögé.
A Gian Paolo Dallara, a Maserati és a Lamborghini tervezője által 1972-ben alapított cég autói 1988 és 1992 között szerepeltek már a száguldó cirkuszban. A csapat legjobb eredményét 1989-ben érte el, amikor - Andrea De Cesaris kanadai harmadik, illetve Alex Caffi monacói negyedik helyezése révén - nyolcadik lett a konstruktőrök között. A Dallara az elmúlt évtizedben a tengerentúli Indy Racing League-ben (IRL) szerepelt, nem is akárhogyan: az utóbbi hat hagyományos indianapolisi 500 mérföldes viadalból négyet megnyert.