Az új kipufogó kidolgozása beleillik abba a fejlesztéssorozatba, amivel a Williams készült az idei szezonra, a mérnökök az utóbbi néhány hétben a saját verzió megalkotásán dolgoztak. Sam Michael a Williams vezető mérnöke reméli, hogy Kínában már a végleges verzióval állhatnak ki, ami a rajtrácson elfoglalt pozíción is meg fog látszani.
"A valenciai tesztek után kezdtünk dolgozni az új kipufogón. Az utolsó tesztnapon láttuk a Red Bull kipufogóit, és lemásoltuk az ötletet. Korábban kipróbáltunk egy Renault és egy Mercedes verziót is, de végül is a Red Bull mellett döntöttünk" - nyilatkozta Michael az autosport.com internetes portálnak.
"Az egész kipufogó rendszeren változtatnunk kellett egy kicsit a leömlő-gyüjtőcső borítása miatt, már csak ennek a kidolgozása van hátra. Tíz napig dolgoztunk rajta, hogy már Melbourne-re is elkészüljünk, de végül nem sikerült időben végeznünk" - tette hozzá Michael.