Története legrosszabb szezonkezdését produkálta idén a Williams, a kínos vesszőfutás a technikai igazgató Sam Michael állásába kerülhet. Michael sorsáról egyelőre nem született végleges döntés, bár maga a szakember is belátja, hogy drasztikus változásokra van szükség a csapatnál.
Az első európai futamra, a két és fél hét múlva esedékes Török Nagydíjra még Michaellel készül fel a Williams, sok más csapathoz hasonlóan új alkatrészeket is visz a versenyre. Már Kínában is kipróbáltak néhány új elemet a kék-fehérek, de ezek nem váltak be.
"A leglátványosabb kínai újítás a Rubens autójára szerelt kipufogó volt" - mondta Michael. "Csak a szabadedzéseken próbáltuk ki, láttunk biztató jeleket, de megbízhatósági okok miatt élesben nem használtuk a fejlesztést. A padlólemezzel és az aerodinamikával nem volt teljesen összhangban, ezért áttervezünk néhány elemet."
"Az alkatrész a Spanyol Nagydíjon térhet vissza, Törökországban módosított padlólemezzel, új első és hátsó szárnnyal, valamint fékhűtőkkel versenyzünk. Ezek több tizedet hozhatnak, így pilótáink bekerülhetnek az első tízbe."