"Elértük a célunkat, be tudtuk fejezni a futamot" - mondta Colin Kolles csapatfőnök.
"Egykiállásos taktikával vágtunk neki a versenynek. Ez Karthikeyan esetében működött is, Tonio (Liuzzi) viszont kapott egy bokszáthajtásos büntetést, ami miatt néhány helyet visszaesett, ezért döntöttünk úgy, hogy nála két kiállásra váltunk. Tonio sebessége lenyűgöző volt a végén, ugyanolyan időket ment, mint a középmezőny, ami fantasztikus. Összességében jó hétvégét zártunk, sok kilométert tettünk az autóba, műszaki problémánk nem volt, az autó javulása szemmel látható. Remélem, a Törökországra tartogatott aerodinamikai és mechanikai fejlesztéseinkkel közelebb tudunk kerülni a mezőnyhöz" - tette hozzá Kolles.
"Sokkal jobb teljesítményt nyújtottunk, mint Malajziában, egyre közelebb kerülünk legnagyobb riválisunkhoz, a Virginhez. Sajnos korán ugrottam le a kuplungról a rajtnál, ezért a zöld lámpa előtt elindultam, és büntetést kaptam. Eredetileg egy kiállást terveztünk, de láttam, hogy nehéz lenne, ezért végül bekéredzkedtem a bokszba. Bár a hétvégén még mindig tizenhét másodperc volt a hátrányunk velük szemben, de ha nincs az a hiba a rajtnál, ami miatt bokszutca-áthajtásra büntettek, akár szorosabb eredmény is születhetett volna. A versenytempónk javult Malajzia óta, és Törökországban még jobbak leszünk a fejlesztésekkel" - fogalmazott Liuzzi.