A Ferrari és a Philip Morris együttműködése annak ellenére előnyös mindkét fél számára, hogy az EU-ban 2005. augusztus 1-jén életbe lépett tilalom miatt a Forma-1-ben is tilos a dohánytermékek reklámozása. Egyrészt a csapat hivatalos neve továbbra is "Scuderia Ferrari Marlboro", másrészt a Philip Morris hagyományosan megvásárolja az istálló autóinak teljes felületét, aztán némi haszonnal továbbértékesíti azt más hirdetőknek. Ez az üzleti modell régóta működőképes, a brit székhelyű csapatok számára azonban nem járható, mert a Nagy-Britanniában bejegyzett cégeknek nemzetközi szinten is tilos a dohánytermékek reklámozása, ha ez bármilyen módon, például a tv-közvetítés révén, látható a szigetországban. A Marlboro logót 2007 óta azokban az országokban sem festik fel a Ferrarikra, ahol ez egyébként törvényes lenne.
A Ferrari legutóbb, még 2005-ben, 2011 végéig hosszabbított szerződést a Philip Morrisszal, ma pedig egy szűkszavú közleményben bejelentették, hogy a következő négy évben, 2015 végéig biztosan folytatják az együttműködést. Amely egyébként tavaly áprilisban átmenetileg ismét az újságok címlapjára került, mert egy dohányzásellenes csoport azzal vádolta meg a Ferrarit, hogy az autóin elhelyezett "vonalkód" valójában a Marlboróra utaló, burkolt cigarettareklám. A csapat ezután lecserélte a vitatott grafikát.