A Ferrarinak, elsősorban Felipe Massának az idény első részében többször is gondja akadt a bokszkiállásoknál, legtöbbször a kerékanyát nem sikerült időben rögzíteni. Idén a kerékcserék megnövekedett száma, így a több hibalehetőség miatt számos csapatnál hasonló problémák merültek fel.
Pár másodperces késlekedés azonban értékes pontokba kerülhet, ezért a Ferrari ügyvezető igazgatója, Diego Ioverno elárulta, a csapatnál keményen dolgoznak azon, hogy a jövőben ne történjenek hasonló incidensek.
"A mi problémáink az autónkkal, az általunk használt szerszámokkal, és elsősorban a kerékanyákkal van összefüggésben" - idézi az Autosport a szakembert. "Silverstone volt az első verseny, amikor egy teljesen új fejlesztésű kerékanyát használtunk, és a Brit Nagydíjon a mi bokszkiállásaink voltak a leggyorsabbak."
Ioverno szerint az új alkatrész sokkal jobban működik, mint a korábbi verzió, viszont még korántsem tökéletes, Massa ugyanis a Német Nagydíj utolsó körében pont egy hasonló hiba miatt vesztette el negyedik helyét Sebastian Vettellel szemben.
"Felipe utolsó bokszkiállásánál a kerékanya kiesett abból a pisztolyból, mellyel rögzítjük, ez körülbelül másfél másodpercünkbe került" - magyarázta Ioverno. "Tehát még tökéletesítenünk kell ezt az alkatrészt."