Ferrari
Fernando Alonso(1.): "Milyen nagyszerű meglepetés! A csapat fantasztikus munkát végzett, a győzelmet a Ferrari minden tagjának ajánlom, akár Maranellóban, akár a helyszínen dolgoztak, hiszen az ő munkájuk miatt volt ilyen nagyszerű autónk. Ez különleges győzelem, mert egy olyan legendás pályán szereztem, mint Silverstone, és az itteni közönség is lelkesedik az autósportért. A pálya tulajdonságai nem kedveztek az autónknak, a fejlesztéseink azonban sokat segítettek. A futam elején nehéz volt vezetni, mert a pálya bizonyos részei nagyon vizesek voltak, más helyeken viszont csak egy kicsit volt nedves az aszfalt. Volt pár nehéz pillanatunk, például akkor, mikor (Lewis) Hamilton megelőzött, de az egész verseny alatt megőriztük a nyugalmunkat, biztosak voltunk benne, hogy jó eredményt érhetünk el. Csak akkor jöttem rá, hogy még nyerhetek is, amikor az utolsó bokszkiállásom után visszatértem a pályára. Nyilvánvalóan segített (Sebastian) Vettel problémája, mint ahogy az is, hogy Hamilton sokáig maga mögött tudta tartani a két Red Bullt. Ennek ellenére azt mondhatom, hogy száraz pályán nagyon erősek voltunk. Ma délelőtt lehetőséget kaptam arra, hogy a (60 évvel ezelőtt a Ferrari első győzelmét szerző) 375 F1-et vezessem, pár órával később pedig ugyanazon a pályán én is nyerni tudtam. A csapatunkban vannak olyan emberek, akiknek a szülei már akkor is a Scuderiának dolgoztak, és ő szeretetük és szenvedélyük is ugyanolyan a sport iránt. Jó hangulatban utazunk Németországba, magabiztosabbak vagyunk, mint eddig. Még mindig a Red Bull a legerősebb autó, de az újításaink működnek. A szezon elején a nehézségek ellenére sem keseredtünk el, hanem megpróbáltunk reagálni a helyzetre: ennek meg is lett ma a gyümölcse."
Felipe Massa(5.): "Először is szeretnék gratulálni Fernandónak, aki nagyszerű versenyzéssel szerzett rendkívül fontos győzelmet a Ferrarinak. Hatvan évvel ezelőtt José Froilán Gonzalez aratta a csapat első győzelmét, ma pedig a történelem megismételte önmagát. Azt hiszem, a teljesítmény szempontjából fejlődtünk ezen a hétvégén, az időmérőn is és a futamon is. Igaz, hogy a tempóm nem volt fantasztikus, ennek azonban az is lehetett az oka, hogy az autóm padlólemeze megsérült, miután a 6-os kanyarban ráhajtottam valamire - talán egy másik autó alkatrésze volt. Ami a stratégiát illeti, a második kiállásomat talán előbbre hozhattuk volna, de a csapat nem akarta, hogy az utolsó etapban túlságosan elhasznált gumikkal versenyezzek. A futam végén felzárkóztam (Lewis) Hamiltonra, mert neki problémái voltak, de amikor mögé kerültem, keményen harcolt, nagyon kevésen múlt, hogy nem tudtam megelőzni. Folytatnunk kell az autónk fejlesztését: még mindig sok futam van hátra, és a mostani javulás azt jelenti, hogy magabiztosabban várhatjuk a szezon második felét."
Red Bull
Sebastian Vettel (2): "Remekül kaptam el a rajtot, és utólag visszagondolva, nem bántam volna, ha jobban esik az eső, mert nagyon tetszettek a körülmények, amikor az intermediate gumikat használtuk. Úgy tűnt, jó formában vagyunk, és sikerült elhúznom. Valószínűleg egy kicsit túl sokáig vártunk a száraz gumikkal, de ez volt a helyes döntés, mivel nem kellett kockázatot vállalnunk, ellenőrzésünk alatt tartottuk az eseményeket. A kerékcserénél gondunk akadt, az autót már leengedték a földre, azonban újra fel kellett emelni. Addigra elvesztettem a vezetést, és harmadikként jöttem vissza a pályára. Szenvedtem Lewis (Hamiton) megelőzésével, azt hittem, sokkal gyorsabb lennék nála, de sosem volt rá igazán lehetőségem. Egyszer nagyon közel kerültem hozzá, de nem sikerült. A kerékcserénél aztán elkaptam, de addigra Fernando elhúzott. Ez jó eredmény számunkra, azonban akadt néhány problémánk, és ha nem tudsz optimálisan teljesíteni, mindig van valaki, aki meg fog verni. A Ferrari egész hétvégén nagyon gyorsnak bizonyult, megérdemelték a mai győzelmet."
Mark Webber (3): "Vegyesen alakult a verseny, a rajtnál nagyon csúszott az aszfalt az intermediate gumikon, a pálya fele száraz volt, a másik fele pedig vizes, így várnunk kellett a slick gumik bevetésével. Michael (Schumacher) cserélt először kereket, és azt vártunk, hogy kiderüljön, milyen tempóra képes. A bokszba bevezető körömön volt egy kemény pillanatom a Becketts-ben, így Fernando (Alonso) egy kicsit feljött rám, átvágtam a füvön, ez okozott egy kis kalamajkát, ezután azonban érdekesen alakult a verseny. Az etapok elején mindig erősnek éreztem magam, a végén azonban nem igazán - a gumik Sebnek és nekem is gondot okoztak a futam végén. Megpróbáltam megelőzni, de azért annyira nem, ennyi volt a verseny."
McLaren
Lewis Hamilton (4): "A verseny vége előtt el kellett kezdenem spórolni az üzemanyaggal: ilyenkor az ember elveszi a gázt, és csak gurul, amitől viszont lehűlnek a fékek. Szóval nem működtek jól a fékeim, ezért blokkoltak folyton a kerekek. Így Mark (Webber) elhúzhatott mellettem, és a végén Felipe (Massával) szemben kellett védekeznem. Az utolsó körben a csapat kiadta, hogy nyomjam a gázt, ahogy csak tudom, de Felipe addigra már felzárkózott rám, így nehéz volt védekezni. Az utolsó kör szorosabb volt, mint valaha! Az utolsó kanyarban a belső íven maradtam, és a tőlem telhető legkeményebben fékeztem. Szerencsére mindkettőnknek sikerült épségben bevennie a fordulót, és a végén sikerült elöl maradnom. Amikor áthaladtam a célvonalon, úgy szurkoltak nekem, mintha megnyertem volna a versenyt, úgyhogy szeretnék köszönetet mondani mindenkinek. Tény, hogy a szurkolók egész hétvégén bámulatosak voltak: soha nem láttam még ennyi embert Silverstone-ban, és éreztem, hogy mind engem bíztatnak. Azt hiszem, ez minden idők egyik legjobb Brit Nagydíja volt, már alig várom, hogy jövőre visszajöhessek!"
Jenson Button(-): "Annyi minden lehetett volna ebből a versenyből. Az utolsó kerékcserém előtt remek tempót diktáltam, felértem Lewisra, Sebastian (Vettelre) és Markra. Amikor behúztak a bokszba, én kint maradtam még egy körre, és szerintem Mark mellé, vagy talán elé jöhettem volna vissza. De ahogy kigurultam a bokszutcából, lejött a jobb első kerekem, és azonnal meg kellett állnom. Az autó jobb elején dolgozó srác elvesztette a kerékanyát, és elfordult, hogy vegyen egy másikat. Azt hiszem, ekkor megmozdult a keze, és az első emelőnél álló srác ezt az autó leengedésére vonatkozó jelnek hitte. Így hát a nyalókát felemelték. Remélem, hogy ilyesmi nem történik meg többször. Csalódott vagyok - különösen a hazai közönségem előtt - mivel igazán élveztem a versenyt. Egész délután jó tempót diktáltam, és néhány élvezetes csatában is részem volt - különösen amikor Felipét előztem a belső íven a Vale-ben. Azt hiszem, a nézőknek azért volt okuk örülni, bár nagy kár, hogy nem szereztünk több pontot a világbajnokságban: mindenkinek volt esélye, aki jó tempót tudott diktálni a végén, és azt hiszem, ma egyértelműen esélyünk lett volna a dobogóra."
Mercedes
Nico Rosberg (6): "Meglehetősen elégedett vagyok a hétvége eredményével. Egyrészt az időmérőn reális esélyünk volt az első ötbe kerülésre, másrészt a versenystratégiánk is kiválónak bizonyult. A rajtot nem kaptam el jól, így a hatodik hely szép eredmény számunkra. És remélhetőleg ezzel elindult egy pozitív folyamat, a soron következő hazai versenyünk, Németország előtt, úgyhogy már alig várom, hogy a Nürburgringen igazolhassuk ezt a teljesítményt. Az elkövetkezendő néhány napban kielemezzük az egész hétvégét az autónk újításaival együtt, és keményen dolgozunk majd a további javulás érdekében."
Michael Schumacher (9): "Egy kicsit kár a mai eredményért, természetesen nem vagyok elégedett. Szerintem az ötödik, vagy akár a negyedik hely is meglehetett volna, köszönhetően a Brackley-ben és Brixworth-ben dolgozó srácok kiváló munkájának. Annyira szerettem volna, ha egy szép adag ponttal látogathatok el ma este a gyárba, a családjukkal közös barbecue-ra. De sajnos, önhibámból erre nem lesz lehetőségem. Először használtam a DRS-t a verseny során, fordulatszám-határon érkeztem a kanyarhoz. Alábecsültem ennek a következményeit, rosszul fékeztem, ezért történt az ütközés. Jogos volt a büntetésem, de nem igazán értem, hogy miért stop&go-t, és nem bokszutca-áthajtásos büntetést kaptam, szerintem ez túl szigorú. Mindenesetre pozitívum, hogy a csapat által végzett kemény munka lépésről lépésre egyre inkább kifizetődni látszik, és ez jó érzéssel tölt el minket a hazai versenyünk előtt."
Sauber
Sergio Pérez(7): "Azt hiszem jól alakult a verseny, és remek eredmény született a csapat számára. Kezdetben elég nehezek voltak a körülmények, de sikerült kimaradnunk a balhéból. A stratégiánk jónak bizonyult, a kerékcseréim pedig tökéletesen sikerültek. Sajnos nem tudtam megelőzni Nico (Rosberget). Nagyon közel kerültem hozzá, de túl gyors volt az egyenesekben. Összességében elégedett vagyok, és magam mögött hagytam a nehézségeket. A baleset után időbe tellett, mire újra fölvettem az évad ritmusát, és megtaláltam a korábbi lendületet. Két hét múlva még ennél is erősebb leszek."
Kamui Kobajasi(-): "Nagy kár ezért, hiszen összességében jól teljesítettünk a hétvége során. A mai versenyen nagyon szerencsétlen voltam. Azt hiszem, nincs sok mondanivalóm a Michael (Schumacherrel) való balesetről. Nem voltunk egymás mellett, nekiment az autóm hátuljának. Onnantól kezdve sérült kocsival kellett versenyeznem. Aztán a kerékcseréknél is pechem volt, kaptam egy stop&go büntetést, és végül meg kellett állnom, mivel a csapat rádión rám szólt, hogy olajszivárgás miatt húzódjak le a pálya szélére."
Renault
Nick Heidfeld (8): "Már szombaton láttuk, hogy kemény hétvége vár ránk, de ahogy általában, most is azt mondtam, 'sosem szabad feladni'. Jól kaptam el a rajtot, de az első néhány kanyarban hihetetlenül szoros volt a helyzet, és örültem, hogy sikerült túljutnom rajtuk anélkül, hogy megsérült volna az autó. A verseny nagy kérdése az volt, hogy mikor váltsunk intermediate-ről slick gumikra, és mi az elsők között tettük meg ezt a lépést. A döntés jónak bizonyult, azonban nem sikerült akkora előnyre szert tennünk, amit néha egy jól időzített kerékcsere jelent. Ezután érdekesen alakult a verseny számomra, egyszerre kellett vigyáznom a gumijaimra, és védekeznem, illetve támadnom időközönként, különösen Michael (Schumacher) és Adrian (Sutil) esetében. Nem csak elégedettséggel töltött el a támadás, küzdelem és a gumik megóvása közötti egyensúly megtalálása, de remekül működött, így 4 értékes pontot szereztünk."
Vitalij Petrov(12): "Ma nem volt nehéz versenyünk, ennek ellenére kemény feladat az intermediate-eken vezetni. Elvesztettem néhány pozíciót, és képtelen voltam védekezni, mivel nagyon rossz volt a tapadás, és a többiek úgy előztek meg, mintha ott sem lettem volna. A DRS zóna egyáltalán nem segített, meg kéne változtatni a helyét, mert itt Silverstone-ban egyszerűen lehetetlennek bizonyult számomra az előzés. Nagyon közel kerültem Adrian (Sutilhoz), de nem tudtam elmenni mellette, ami nagy frusztrációt jelentett. Még a hátsó egyenesben sem volt elég KERS az előzéshez, úgyhogy jobb lenne ide rakni a DRS zónát. A tempóm nem volt rossz, egész gyors tempót diktáltam, de tehetetlennek éreztem magam a pályán."
Toro Rosso
Jaime Alguersuari (10.): "A futam korai szakaszában csak arra koncentráltam, hogy a pályán maradjak. Nagyon csúszos volt, és nem akartam hibázni, a célbaérésre törekedtem. A pálya nagy részén egyértelműen gyorsabb voltam, mint (Nick) Heidfeld és (Michael) Schumacher, ugyanez volt a helyzet Valenciában is. Ezt azonban nem tudtam kihasználni, mert az egyenesben hátrányba kerültem. Nem tudom, mi volt ennek az oka, talán egy kicsit több leszorítóerőnk volt, mint nekik. Ennek ellenére elégedett vagyok, a csapatnak köszönet jár az elvégzett munkáért. A 18. helyről rajtolva szép eredmény a pontszerzés, miután az időmérőn nem tudtuk a legjobbat kihozni a lágy gumikból."
Sébastien Buemi (-): "Egy kicsit csalódott vagyok, mert úgy érzem, hogy pontszerző lehettem volna, gyors voltam. Jó lenne újra megnézni a (Paul) di Restával történt ütközést, hogy pontosan tudjam, mi történt. Az autóból úgy láttam, hogy én a száraz íven voltam, ő pedig a belső íven próbált megelőzni, ott viszont még vizes volt a pálya. Nem tudott olyan keményen fékezni, mint száraz pályán. Éreztem az ütközést: hozzáért a bal hátsó kerekemhez, és ez tönkretette a gumit. De ilyen a versenyzés, legjobb, ha elfelejtük ezt a hétvégét, már a nürburgringi futamra kell gondolnunk."
Force India
Adrian Sutil(11.): "Az ígéretes kezdés után csalódott vagyok, hogy végül üres kézzel kell távoznom. A rajtom rendben volt, és az első pár körben is jól álltunk. A körülmények trükkösek voltak, a második szektorban még sok helyen vizes volt a pálya. Bíztam benne, hogy pontot szerezhetünk. Szerintem a háromkiállásos taktika helyes döntés volt, de végül nem voltunk elég gyorsak a pontszerzéshez."
Paul di Resta(15.): "Rendkívül csalódott vagyok, hogy csak a 15. helyen végeztem az első Brit Nagydíjamon. A verseny első szakasza jó volt, úgy tűnt, versenyképesek vagyunk, és képes voltam Jenson (Button) tempóját tartani, miközben kímélni próbáltam az intermediate gumikat. Jókor váltottunk slickekre, és utána is jó volt a tempónk. Majd ismét behívtak a bokszba, a csapat azonban Adrian (Sultilt) várta, volt egy kis bonyodalom. Ezzel elég sok időt veszítettem, mert a szerelőimnek vissza kellett futniuk, hogy az én abroncsaimat is elővegyék. Ez körülbelül 25 másodpercembe került, ezután már nem nagyon volt esélyem. Bosszantó verseny volt, de optimista maradok, mert az autónk jól ment ezen a hétvégén, ezért magabiztosan várom az idény második felét."
Williams
Rubens Barrichello (13): "A rajtunk nem sikerült remekül, egy kicsit visszaestünk. Furcsamód az autó nem tűnt jónak a vizes aszfalton, már a pályán tartani is kész szenvedésnek bizonyult. Nehéz volt tartani a lépést az előttünk lévő srácokkal. A hazai versenyünkön jobb eredményben reménykedtünk."
Pastor Maldonado (14): "Elég nehéz dolgunk volt ma, különösen a rajt előtti enyhe zápor miatt. Az autó beállításait száraz versenyre hangoltuk, így már kezdettől fogva hátrányban voltunk. A vége felé javult a teljesítményünk, de akkor már túl késő volt. Sajnos nem alakult a legjobban a hétvége számunkra."
Virgin
Timo Glock(16.): "Jó napunk volt ma, remek eredmény ez a csapatnak a hazai versenyünkön, hiszen mindkét autónk célba ért a futamon. Elég sima verseny volt, jól sikerült a rajtom és az első köröm. Az első néhány kanyar elég zavaros volt, utána viszont nyugodtabb lett a helyzet. Jarno (Trulli) előtt voltam, és tartani is tudtam a helyemet. Miután ő kiesett, elég könnyű versenyem volt. Lehetetlen lett volna előrébb kerülnöm, ezért nem hajtottam túl keményen, csak arra figyeltem, hogy elérjük a célunkat, és mindkét autónk befejezze a versenyt. Elégedett vagyok, és remélem, Németországban még többet ki tudok hozni magamból."
Jérome D'Ambrosio(17.): "A futam eleje a vizes pálya miatt nagyon nehéz volt, így időt vesztettem. A második etap már jobb volt, izgalmasat csatáztam Tonio (Liuzzival), és sikerült is megelőznöm. Az utolsó etap ismét nagyon nehéz volt, néhány kör után már nem tapadtak az első gumik, így vissza kellett vennem a tempóból, hogy be tudjam fejezni a versenyt. Aggódtam, hogy újra ki kell állnom a bokszba, de sikerült kitartanom a végéig."
Hispania
Vitantonio Liuzzi (18): "Nehéz versenyünk volt, de erre már péntek óta számítottunk, mivel sok problémával kellett szembenéznünk. Már a kezdetektől trükkös volt a helyzet, a gumik miatt. A keverékek közötti választás nem egyszerű, mi az intermediate mellett döntöttünk, mivel kezdetben még vizes volt a pálya, de ez még izgalmasabbá tette a verseny elejét. Jól kaptuk el a rajtot, és a sebességünk is rendben volt, sikerült beérni a legközelebbi riválisainkat, és harcolni velük - ez volt a célunk a versenyre, mivel tudtuk, hogy nem vagyunk elég gyorsak a legyőzésükhöz. De az utolsó körig harcoltunk, és most keményen kell dolgoznunk Nürburgringre."
Daniel Ricciardo (19): "Meglehetősen jól érzem magam, hiszen sikerült befejeznem a versenyt, eljutottam a kockás zászlóig. Nagyszerű, hogy megtettem ezeket a köröket, ma ez volt a legfontosabb, a tapasztalat szempontjából. A gumik megértése, a kerékcserék és a stratégia, ez nagyon komplex feladat, és nem igazán csináltam ilyet korábban, így szerintem ebben a tekintetben előrelépésről beszélhetünk. Egy kicsit elmaradtam a többiektől, de szerintem, ahogy tanulok, csökkenni fog a különbség. A kék zászlókat is meg kell tanulnom egy kicsit jobban kezelni, nem könnyű feladat. Végül is, innen nézve egészen elégedett vagyok az eredménnyel. Szerdán volt a nagy forma-1-es bemutatkozásom, találkoztam a csapattal, elkészült az ülésem, tudtuk, hogy nem lesz könnyű vagy tökéletes, de a befejezett verseny jó eredménynek számít. A következő futamon szeretnék tanulni és továbblépni, egy kicsit közelebb kerülni Tonióhoz az időmérőn, és csökkenteni a hátrányomat a versenyen, szerintem ez most megfelelő cél."
Lotus
Jarno Trulli(-): "Jól rajtoltam, majd éppen Timo (Glockot) készültem megelőzni, de azt az utasítást kaptam, hogy állítsam le az autót, mert egy olajfolyás miatt megsérülhetett volna a motor. Természetesen nem így terveztük a versenyt, de idén még így is sokkal megbízhatóbb az autónk, mint tavaly, a mai futam csak egy kisiklás volt. Biztos vagyok benne, hogy a Nürburgringen jobbak leszünk. Könnyen lehet, hogy ott is hasonló lesz az időjárás, így le kell vonnunk a hétvége tanulságait."
Heikki Kovalainen(-): "Milyen kár! A rajtom nagyon jól sikerült, utána viszont nem tudtam negyedik sebességi fokozatba kapcsolni, és ki kellett állnom. A körülmények kedvezőek voltak az igazi versenyzők számára: a pálya egyik fele száraz volt, a másik vizes, ilyen körülmények között szeretek versenyezni. Egy ilyen verseny előnyös lehetett volna számunkra. Azonban néha történnek problémák, most előre kell tekintenünk. Németországban is keményen fogunk hajtani."