Sebastian Vettel szerint a verseny előtt a gumiprobléma miatt csak a célba érés volt a legfontosabb céljuk, nem a győzelem, ezért örült annyira a végén az idei hetedik első helyének.
"A mai egy nagyon jó verseny volt számunkra, bár nem volt könnyű a gumikkal. A verseny kezdete inkább volt tudományos kutatás, mint versenyzés, sokat feláldoztunk azzal, hogy korán kiálltunk a bokszba."
"Belülről csak kicsit tudom megállapítani az állapotukat (a gumiknak), mert amikor 300 km/órával, vagy gyorsabban megyek, a kerekek inkább pörögnek, mint állnak, ekkor nem tudsz időt szakítani arra, hogy nézd őket, tehát elengedhetetlen volt számomra, hogy bejöjjek (a Safety car periódus alatt), és közelebbről megvizsgáljam őket."
"Ez a reggel felborította a normális ritmusunkat, általában tudod, hogy mit kell tenned vasárnap reggel, de ma sok megbeszélést tartottunk, ami nem könnyítette meg a koncentrációt."
"Fantasztikus érzés volt vezetni az autót, és ahogy körről körre egye többet tanultunk a gumikról, ez magabiztossá tett minket abban a tekintetben, hogy nyomhattuk a gázt, ha szükséges volt" - tette hozzá Vettel.
Webbernek több problémája is volt a versenyen, a rajtnál beragadt a bekapcsolódó lefulladásgátló rendszer miatt, a Safety car periódus alatt pedig nem hallotta a rádión, hogy kihívták kereket cserélni.
"Kialudtak a fények, és bekapcsolódott a lefulladásgátlóm - nem tudom, hogy ez azért volt-e, mert a rajtrács egy emelkedőn van. Aggódtunk, hogy mi lesz a gumikkal a versenyen, sok megbeszélésünk volt reggel."
"Nagyon erősen megrongálódtak a gumik az időmérőn, ezért elég hamar ki kellett állnunk a bokszba, hogy megóvjuk magunkat bármiféle gumiproblémától, ez hátravetett minket."
"Aztán bejött a Safety car. A csapat azt akarta, hogy jöjjek be, de amikor kaptam az utasításokat, hogy mit csináljak majd a bokszutcában, akkor már a bokszutca falának rossz oldalán voltam - egyáltalán nem hallottam, hogy behívtak volna" - tette hozzá az ausztrál pilóta.
Christian Hornerrel természetesen madarat lehetett volna fogatni a kettős győzelem után.
"Fantasztikus eredmény, egy kettős győzelem Spában, ez az első győzelmünk itt. Azok után, hogy megrongálódtak a gumijaink az időmérőn, voltak kétségeink, hogy mehetünk-e velük a versenyben, mivel keveset tudtunk meg róluk az esős edzéseken. Konzervatív stratégiát választottunk azzal, hogy Markot már a harmadik körben, Sebastiant pedig az ötödikben kihívtuk kerékcserére. Csak azt akartuk látni, hogy a gumik hogyan viselkednek. Markot közepes keverékkel láttuk el, és hamar kiderült, hogy jó teljesítményt nyújtanak."
"Egy rádióprobléma miatt Mark kint maradt a Safety car periódus alatt az elsődleges keveréken, ami akkor még mindig nagyon erősnek látszott. Ezután Sebastian leszegte a fejét, és óvta a gumikat, amikor kellett, és odalépett, amikor kellett, és egy olyan győzelmet szerzett, amely nagy megelégedésünkre szolgált - Markkal megtámogatva, aki a végén levadászta Fernandót az utolsó körökben" - mondta a csapatfőnök.