Lewis Hamilton még bízik abban, hogy az eltérő üzemanyagszintek miatt hét tizedmásodperces lemaradása nem reális Sebastian Vettelhez képest, de bevallotta, hogy valószínűleg megverni nem tudja majd a németet.
"Ma nagy különbség volt köztünk és Sebastian között, feltételezem, hogy a holnapi időmérőn is jelentős lesz a differencia, hacsak nem volt nagyon nagy különbség az üzemanyagszintekben" - nyilatkozta Hamilton. "Jelenleg erős a gyanúm, hogy nagyon nehéz lesz elkapni őt. Az üzemanyagszintek és a gumik azért nagy különbséget okozhatnak, ezért még optimista vagyok. Nem tudom, a Ferrari mit csinált, de nagyon remélem, hogy ők is kevés benzinnel mentek."
"Szingapúr nagyon, nagyon keményen bánik ezekkel a gumikkal" - mondta a szuperlágyakról Hamilton. "Az első köröm nem jött össze velük, pedig akkor működnek igazán jól. A másodikban pedig a hátsó gumik feladták, amikor támadtam a kanyarokat, elkezdtek csúszkálni. Van egy olyan pont, amikor már egyszerűen nem működnek tovább, és akkor véged van. Ezt a pillanatot próbáljuk kitolni, ezért változtatnunk kell a beállításokon kissé."
"Még nem tudjuk, hogy a rázóköveket visszateszik-e éjjel, de én úgy folytattam a vezetést, mintha továbbra is ott lettek volna. Ha tényleg nem kerülnek vissza, akkor nyernünk kellene majd pár tizedet" - tette hozzá.
Hamilton csapattársa, Jenson Button még a szuperlágy gumikat sem próbálhatta ki, mert a második szabadedzésen kicsúszott a 14-es kanyarnál, s bár nem törte össze az autóját, a váltó hibája miatt nem tudott hátramenetbe kapcsolni, és ott ragadt.
"Leblokkoltak a kerekeim a 14-es kanyarban, épp hogy elkerültem a korlátot. Hátramenetbe kapcsoltam, és lassan elindultam, de aztán megszűnt a hajtás. Megpróbáltam megfordulni, ám nem volt elég hely. Aztán megpróbáltam újra rükvercbe váltani, valami azonban nem működött a váltóban" - nyilatkozta Button.
"Ez egy rövid nap volt számomra, de elég érdekes volt figyelni a többiek időeredményeit, nézni őket a pályán. Pozitívum, hogy volt lehetőségünk követni, a többiek mit csinálnak az etapjaikban."
"Hogy mi lesz az élen? Nagyon, nagyon kemény harc várható. A Red Bull nagyon gyors egy körön, és Fernando is ott volt a közelben, a hosszú etapja ígéretesre sikeredett."
"Mindenki szenvedni fog a gumikkal. Az elsődleges keverék úgy csúszkál, mint az opciós, ez magas hőmérsékletet okoz, ami még több csúszkáláshoz vezet - nagyon nehéz helyzetbe lehet kerülni, komoly drop-off (a gumik hirtelen bekövetkező teljesítményvesztése - a szerk.) következik be már három kör után."
"Elég nehéz dolgunk lesz, de mindannyian egy hajóban evezünk" - tette hozzá.